ניסאן ג'וק צפוי לרדת מפס הייצור בתוך כשנה. רגע לפני שזה קורה, ניסאן מצמצמת את מבחר הדגמים ומוסיפה רמת גימור חדשה, מעין מהדורה מיוחדת לחובבי מוזיקה.

קוראים לה "Bose Personal Edition", וכפי שהשם מרמז היא כוללת מערכת שמע משודרגת של בוז, עם שישה רמקולים - מהם שניים במשענת הראש של הנהג. מדובר במערכת האמורה להציע צליל משובח והיקפי, כך מבטיחים בניסאן.

לצד מערכת השמע, המהדורה המיוחדת מוצעת עם שילובי צבעים למרכב ולתא הנוסעים. את מראות הצד, פסי הקישוט בדלתות, החישוקים, קישוטי הפגושים, הקונסולה המרכזית, פתחי האיוורור והמושבים הקדמיים, ניתן לעטר באחד משלושה צבעים לבחירה - שחור, כחול או כתום - בלי קשר לצבע העיקרי של המרכב.

ניסאן ג'וק בעדכון אחרון לפני פרידה


מלבד המהדורה המיוחדת, ניסאן מודיעה גם על צמצום מבחר הדגמים של הג'וק. היצע המנועים כולל כעת רק שניים - יחידת 1.6 ליטר בנזין עם 112 כ"ס ותיבה ידנית או אוטומטית רציפה, או יחידת טורבו-דיזל בנפח 1.5 ליטר עם 110 כ"ס ותיבה ידנית. יתר הגרסאות, ובהן גם גרסת הניסמו הספורטיבית, ירדו מפס הייצור.

ניסאן ג'וק בעדכון אחרון לפני פרידה


דור חדש של הג'וק צפוי להגיח לאוויר העולם בתוך פחות משנה. בשלב זה לא ידוע על שינויים למפרט הג'וק בישראל, או מועד להפסקת שיווקו אצלנו.