ניסאן ג'וק - אוטו

יתרונות חסרנות

יתרונות / עיצוב, נוחות נסיעה, תא מטען, התנהגות

חסרונות / בידוד רעשים, ביצועים תחת עומס

בשורה התחתונה / מעוצב ומוצלח

ניסאן ג'וק 2021 חוות דעת

  • רקע כללי

    זהו הדור השני של רכב הפנאי הקטן (סגמנט B) של ניסאן. הדור החדש של ניסאן ג'וק הוצג בספטמבר 2019 ומבוסס על פלטפורמה חדשה לגמרי (CNF-B) אותה הוא חולק עם מספר דגמי רנו.

    ניסאן ג'וק החדש גדול מקודמו בכל ממד, כאשר השינוי הבולט ביותר הוא בבסיס הגלגלים שצמח בלא פחות מ-11 ס"מ ל-264 ס"מ. גם תא המטען גדול מבעבר בכ-20% ונפחו כיום עומד על 422 ליטר.

    הדור החדש של הג'וק מציגה אבולוציה לעיצוב הכל כך מזוהה איתו לחוץ ולפנים. האלמנטים שהפכו את הג'וק למה שהוא (יחידות התאורה מבחוץ, הקונסולה המרכזית מבפנים, למשל) נשארו אך עודכנו בהתאם לזמנים. כך למשל ישנה תאורת לד מלאה מלפנים. כבעבר ניתן להתאים את הג'וק באופן אישי עם מגוון אפשרויות לצביעה החיצונית, חישוקים וצבעים לריפוד בתא הנוסעים.

    ניסאן ג'וק מוצע בתחילת דרכו עם מנוע עיקרי חדש – 1.0 ל' טורבו (3 ציל') שמפיק 117 כ"ס ומשודך לתיבה ידנית (6 היל') או רובוטית דו-מצמדית (7 היל'). נתוני הביצועים טובים במעט משל הדור היוצא (1.6 ל', 113 כ"ס, תיבה רציפה, 12.3 שניות) עם 11.1 שניות ל-100 קמ"ש.

    ניסאן ג'וק החדש מוצע עם מגוון רחב של מערכות בטיחות מתקדמות וזכה בחמישה כוכבי ריסוק במבחני הריסוק של ארגון יורו NCAP.

    השיווק של ניסאן ג'וק החדש בישראל החל בחודש מרץ 2020.

  • עיצוב ונוכחות

    ניסאן ג‘וק המחודש מציג אבולוציה לעיצוב של הדור היוצא. הוא פחות מיוחד ממנו, אך עדיין מדובר ברכב שונה בנוף, שהפעם גם קצת פחות שנוי במחלוקת. בקיצור, אחד מהכלים הנאים בקטגוריה.

  • תא נוסעים ומטען

    גם כאן ההופעה מיוחדת מותנה לטובת מראה שגרתי יותר ותפעול נוח יותר. ועדיין הוא מיוחד בדרכו — פתחי המיזוג העגולים, הקונוסלה המרכזית הנאה ועוד.

    איכות החומרים טובה, וגם ההרכבה טובה לרוב. מושב הנהג בינוני, אך תנוחת הנהיגה טובה.

    מאחור הג‘וק החדש מרווח משמעותית מקודמו, ויש מקום מספק לשני נוסעים.

    תא המטען שימושי, בעל פתח הטענה רחב, רצפה כפולה ופתרונות עגינה.

  • מנוע וביצועים

    הביצועים מספקים ביום-יום אך לא מדובר ברכב חזק במיוחד. מנוע ה-1.0 ל‘ (117 כ“ס) פועל בתיאום עם תיבת ההילוכים (רובוטית דו-מצמדית) והצמד נעים למדי בנסיעה.

    צריכת הדלק במהלך מבחן מאומץ עמדה על 11 ק“מ לליטר.

  • נוחות והתנהגות

    נוחות הנסיעה טובה בהרבה משל הדגם היוצא וטובה באופן כללי. ג‘וק מצליח לטפל היטב במרבית השיבושים בעיר ומחוצה לה תוך שמירה על ריסון המרכב. גם בשבילים הוא נוח למדי, אם כי הוא עשוי להרעיש.

    בידוד הרעשים לעומת זאת לא מצטיין — רעשי הרוח מפגינים נוכחות כבר במהירויות שיוט נמוכות וכך גם רעשי הכביש.

    היכולת הדינאמית טובה בכביש המפותל, התנהגות הכביש טובה והבלמים טובים.

  • תמורה למחיר

    ניסאן ג‘וק מתומחר באופן סביר לקטגוריה, אך מוסיף הופעה חיצונית משכנעת.

  • סיכום

    שומר על ההופעה המיוחדת וטיפל ברוב המגרעות של הדגם היוצא. הג‘וק חזר למשחק

     

ניסאן ג'וק גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג ניסאן ג'וק
ניסאן ג'וק גרסאות נפח מנוע כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר יבואן
999
117
1,319
124,990
999
117
1,372
129,990
999
117
1,478
139,990
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות הקשורות לדגם

|
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן

8 1

שווה לשקול גם

ציון ותגובת גולשים

ברשותך ניסאן ג'וק?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

מתחרים ניסאן ג'וק

ניסאן ג'וק צריכת דלק

חישוב צריכת דלק אמיתי, הינו נתון שתלוי בהמון משתנים סביבתיים ולכן לעולם לא ניתן נתון מדוייק וצריכת דלק אמיתית.

3
ניסאן ג'וק צריכת דלק צריכת דלק יצרן
ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
בין עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק
אמיתית ק"מ /ל׳
דרגת
זיהום אוויר
15.6 טרם נבחן טרם נבחן 12.7 13
16.4 טרם נבחן טרם נבחן 13.3 11
16.4 טרם נבחן טרם נבחן 13.3 11
7
13.3