קשה להאמין, אבל אודי TT כבר בת 20. מכונית הקופה הקומפקטית של אודי הוצגה לראשונה כדגם תצוגה ב-1995, כדגם סדרתי בסוף 1998. היא זכתה מיד עם הצגתה לתגובות נלהבות תודות לעיצוב המקורי, ומשווקת כיום בדור שלישי (הוצג ב-2014 ועבר רענון קוסמטי אשתקד).

לרגל יום ההולדת, אודי משיקה מהדורה מיוחדת של ה-TT, שתוצע במרכב קופה או רודסטר (גג בד מתקפל) ותחת השם "20 שנה של TT". המהדורה החדשה תשווק בשני גווני אפור בלבד (אחד מהם רק בארה"ב), ועם מושבי ודיפוני עור נאפה בגוון שאודי מכנה "חום מוקסין". כמחווה לדגם התצוגה הראשון, העור מעוטר בתפרים צהובים בתפירת X, המזכירה כדור בייסבול - כך אודי.

עוד בעדכונים הקוסמטיים: בחוץ יוצעו קישוטי מרכב בשחור מבריק, חישוקי "19 בעלי חמישה חישורים ופתחי מפלט בעיצוב "חצוצרה". בתא הנוסעים תמצאו מלבד מושבי העור הייחודיים גם תג "70 שנה של TT" על גלגל ההגה.

צעירה בת 20: אודי TT חוגגת
אודי TT רודסטר "20 שנה ל-TT" (למעלה), ומכונית התצוגה מלפני 20 שנה
צעירה בת 20: אודי TT חוגגת


המהדורה המיוחדת תוצע רק בגרסת ה-2.0 ליטר טורבו-בנזין עם 228 כ"ס, ובשידוך לתיבת שבעה הילוכים רובוטית דו-מצמדית והנעה כפולה. 999 יחידות בלבד ממנה יוצעו, וזמינות באירופה וארה"ב כעת. לפי שעה לא ידוע על כוונת צ'מפיון מוטורס, יבואנית אודי, להציע את המהדורה המיוחדת בישראל.