הדור הרביעי של קיה ריו, שהוצג לפני יותר משלוש שנים ונחת בארץ לפני יותר משנתיים, עובר עדכון מעניין בחטיבת הכוח. הריו, שמוצעת בארץ כרגע רק במרכב האצ'בק (חמש דלתות), משווקת מעתה עם מנוע 1.0 ליטר טורבו.
 
בדומה לקיה סטוניק, גם כאן המנוע מייצר 120 כ"ס ו-17.5 קג"מ ב-1,500 סל"ד, ומשודך לתיבת שבעה הילוכים רובוטית דו-מצמדית (במקום שישה הילוכים תיבה אוטומטית).
 
הביצועים שופרו באופן דרמטי לעומת מנוע ה-1.4 ליטר האטמוספרי (109 כ"ס), עם מהירות מרבית של 190 קמ"ש לעומת 173 והאצה ל-100 קמ"ש ב-10.5 שניות לעומת 13.4. תצרוכת הדלק הממוצעת בתנאי מעבדה: 19.6 ק"מ לליטר לעומת 16.7.
 
מחיר קיה ריו התייקר ל-103,000 שקלים, זאת למרות שלמכונית כעת ציון 2 בדירוג הירוק. המחיר צפוי עוד לעלות באפריל, עם כניסתה לתוקף של נוסחת מיסוי ירוק חדשה, שביבואנית צופים כי תדחק את הריו מקבוצה 2 לגבוהה יותר.

1612153

 
כמו בעבר, הריו משווקת עם מערכות בטיחות מתקדמות, בהן בלימת חירום אוטונומית, התרעה ותיקון סטייה מהנתיב, עמעום אורות אוטומטי וניטור עייפות נהג. למכונית גם חישוקי "15, מערכת מולטימדיה מקורית, בקרת אקלים, בקרת שיוט, ואחריות לשבע שנים.