בר ברוך, נהג המרוצים הישראלי שהתחרה השנה באליפות ה-GT3 האיטלקית תחת מדי קבוצת אודי, סיכם עונת מרוצים מוצלחת באליפות אותה סיים במקום השלישי. זו הייתה העונה הראשונה של הנהג הישראלי תחת מדי הקבוצה, כאשר הרכב הנבחר היה כמובן אודי R8 בקטגוריית GT3.
 
ברוך רשם הישגים נאים לאורך העונה, עם מספר לא מבוטל של ניצחונות ועליות לפודיום סיים במרחק נגיעה מהמקום הראשון לאחר עונה צמודה במיוחד – הפער בינו לבין המקום הראשון עומד על 5 נק' בלבד. הוא חולק מספר נקודות זהה עם המקום השני באליפות, וההכרעה ביניהם נקבעה ע"פ הישגים נוספים בעונה (מס' פעמים על הפודיום והדירוג).

ברך ברוך מסכם עונה מוצלחת, ירין שטרן מנצח בארה

 
אמריקה
ירין שטרן, נהג המרוצים הישראלי שמתחרה באליפות Griiip G1 "ביקר" באמריקה ורשם גם הוא הישג נאה. חברת Griiip שתפה פעולה עם סוכנות אפריליה הגדולה בארה"ב (AF1 Racing) שהריצה שתי מכוניות G1, באחת מהן נהג שטרן, שהשתתף בשני מרוצים במסגרת אליפות פורמולה 1000 האמריקאית. המרוץ התקיים באוסטין, טקסס במסלול COTA הנודע.
 
את המרוץ הראשון סיים שטרן כשהוא במקום הראשון בקטגוריה אליה שייכת המכונית, ובמקום ה-6 בדירוג הכללי. למרוץ השני זינק מהמקום החמישי, וסיים במקום הראשון בקטגוריה ובדירוג הכללי! ובכך רשם עבור הקבוצה ומכונית ה-G1 ניצחון בפעם הראשונה בה התמודדה בארה"ב.

ברך ברוך מסכם עונה מוצלחת, ירין שטרן מנצח בארה