אבארט, חטיבת הספורטיביות של פיאט, תציג בתערוכת ז'נבה את ה-500 אסהאסה המחודשת, וליתר דיוק "595 אסהאסה". עשור אחרי שהוצגה לראשונה חבילת השיפורים, היא חוזרת למבחר - קרוב לשלוש שנים אחרי שהוצגה מתיחת הפנים של משפחת אבארט 500 כולה.

מלבד העיצוב החדש, האסהאסה (שם שמההגייה האיטלקית ל-"SS" באבארט הקלאסיות) תציע הפעם יותר כוח - 180 כ"ס לעומת 160 בקיט הקודם. את בולמי אייבאך מחליפים קוני FSD מאחור, ובנוסף יוצעו ערכת יניקת אוויר של BMC, בלמי ברמבו עם קליפרים אדומים וחישוקי "17 בלבן. מערכת פליטה מתוצרת אקרופוביץ' משלימה את התמונה (והרעש).

האסהאסה הוצעה בעבר בישראל, ובהתאם נראה שאפשר ותגיע גם הפעם - אם כי בשלב זה אין בנוגע לכך אישור רשמי. מחיר האסהאסה לא פורסם לפי שעה.

אבארט 500 אסהאסה חוזרת


גם הספיידר חוגגת
לצד ה-595 בגרסה החדשה, אבארט תציג בז'נבה גם מהדורה מוגבלת של ה-124 ספיידר. 124 יחידות של הרודסטר יוצעו באירופה לכבוד מכונית הראלי המבוססת עליה, וייקראו בהתאם "מחווה לראלי" (Rally Tribute).



המהדורה המיוחדת תוצע בלבן או אדום בלבד, עם חישוקי "17 קלים בארבעה ק"ג מהרגילים, מערכת פליטה משודרגת ולא פחות חשוב - תגי "מחווה לראלי" לטובת הערך האספני. מתחת למכסה המנוע אין שינוי - עם יחידת ה-1.4 ליטר טורבו-בנזין המוכרת (170 כ"ס).