מה משותף לפוליטיקאי, דוגמנית, תסריטאי ושלישיית קומיקאים? ובכן, מהיותנו אתר רכב, הרי שהתשובה ברורה – לכולם אותו סוג רכב. למעשה, לסלבס הנ"ל לא רק אותו דגם רכב, אלא גם אותה גרסה ורובם אפילו בחרו באותו הצבע לרכב. 

הרכב המדובר הוא רכב הפנאי וולוו XC60, מהדור החדש, שמחירו מתחיל ב-330,000 שקלים. עם זאת הסלבס, בהם בני גנץ, בר רפאלי, מאור זגורי, וחברי שלישיית "מה קשור" (אסי ישראלוף, ציון ברוך, שלום מיכאלשווילי) לא הסתפקו בגרסה הבסיסית אלא בחרו בזו ההיברידית הבכירה, שמחירה 378,000 שקלים – מחיר לא עממי, אבל נמוך בהרבה ביחס לכלי הרכב המשרתים את עומר אדם או אייל גולן. כולם בחרו בצבע לבן, פרט לישראלוף שבחר בצבע שחור.



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Wake up. School drop off. Work out. Shower. School pick up. SHABBAT

A post shared by Bar Refaeli (@barrefaeli) on





 






למרות שתוספת של כ-50,000 שקלים אינה מבוטלת, במקרה של XC60 מדובר בתוספת מוצדקת לטעמנו – בחסות הטבות המס הניתנת לכלי רכב היברידיים נטעני-רשת, מדובר בתוספת מחיר צנועה ביחס לשיפורים הרבים שמוצעים בה ביחס לגרסאות הבסיסיות. בין ההבדלים הבולטים – מערכת הנעה היברידית חזקה (389 כ"ס, 5.5 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש) וידידותית לסביבה (עד 40 ק"מ על חשמל בלבד, עד מהירות של 60 קמ"ש) שניתן להטעין בבית או בעבודה, לצד מפרט אבזור נדיב (קפיצי אוויר, מערכת שמע B&W עם 15 רמקולים, מושבים עם קדמיים עם קירור ועוד).

מעבר לכל אלו, XC60 נחשב עד היום לאחד מכלי הרכב הבטיחותיים ביותר על פי ארגון יורו NCAP – אבל זה נכון לכל הגרסאות/רמות הגימור.