מרצדס חשפה את מתיחת הפנים ל-GLC קופה, גרסת הגג הנמוך של מרצדס GLC. זה האחרון עבר רענון קוסמטי בתערוכת ז'נבה האחרונה.

בדומה לדגם הרגיל, גרסת הקופה מציעה עדכון קל לעיצוב החיצוני, כולל יחידות תאורה קדמיות חדשות עם תאורת לד מלא או לד דינמי בתוספת תשלום. שינויים בוצעו גם לסבכה ולפגוש, החישוקים הקלים חדשים ומאחור צפויות יחידות תאורה מעודכנות ופגוש חדש.

סייעת MBUX של מרצדס מצטרפת גם לגרסת הקופה, עם פקודות קוליות בשפה טבעית. אבזור הבטיחות שודרג וכולל בקרת שיוט אדפטיבית שגם מזהה פניות וצמתים ומאיטה בהתאם, סיוע במעבר נתיב שמצטרף לסיוע בשמירת נתיב ועוד.

מרצדס GLC קופה נחשף רשמית


בתא הנוסעים השינוי יהיה קטן, ומתרכז בגלגל הגה שונה ומסך מולטימדיה בגודל "10.25 שיוצע בתוספת תשלום ("7 באבזור תקני). כן יוצע מסך "12.3 לנהג במקום לוח מחוונים רגיל בתוספת תשלום.

מרצדס GLC קופה נחשף רשמית


מתחת למכסה המנוע צפוי שינוי משמעותי יותר, כולל יחידות כוח חדשות לחלוטין: בנזין מסדרת "M 264" עם ארבעה צילינדרים, כולל הנעת כלאיים מתונה המבוססת על מערכת חשמל 48 וולט. זו כוללת מנוע חשמלי זעיר (13.6 כ"ס ו-15.2 קג"מ), שמספק סיוע קל בביצועים ומאפשר כיבוי של מנוע הבנזין לזמן ממושך יותר בגלישה ועמידה.

מרצדס GLC קופה נחשף רשמית


כמו ב-GLC הרגיל, מוצעות שתי גרסאות של מנוע 2.0 ליטר טורבו זה - עם 197 כ"ס (GLC 200) או 258 כ"ס (GLC 300). תיבת ההילוכים מציעה כעת תשעה יחסי העברה במקום שבעה, וההנעה כפולה.



בדיזל יוצעו שלוש גרסאות של מנוע "OM 654" ארבעה צילינדרים החדש, אף הן עם הנעה כפולה ותשעה הילוכים. פה ההספקים יעמוד על 163 כ"ס ב-GLC 200d הבסיסית, 194 כ"ס ב-GLC 220d ו-245 כ"ס בגרסת ה-GLC 300d.

מרצדס GLC קופה נחשף רשמית


מרצדס צפויה להציג גרסאות נוספות - בהן דגם כלאיים נטען משקע עם טווח משופר וגרסת AMG ספורטיבית - בחודשים הקרובים. מחברת כלמוביל נמסר כי שיווק ה-GLC יחל בישראל בסביבות אוגוסט, בעוד גרסת הקופה תגיע ברבעון הרביעי של השנה.