מרצדס-GT AMG ארבע דלתות, מכונית חזקה וספורטיבית מלכתחילה, הופכת למפלצת ביצועים. סדנת בראבוס, שמתמחה בשיפורי מרצדס, חשפה את גרסתה לספורטיבית המשפחתית של AMG, עם תוספת כוח משמעותית והרבה דרמה בעיצוב.

גרסת בראבוס מפיקה 800 כ"ס ב-6,600 סל"ד ומומנט מרבי של 102 קג"מ ב-3,600 סל"ד, זאת ממנוע ה-4.0 ליטר טווין-טורבו V8 של ה-AMG GT 63S. מדובר בתוספת של 158 כ"ס ו-10 קג"מ למי שהייתה ממילא ממכוניות הסדאן החזקות והמהירות בעולם, ועם שיפורי בראבוס היא מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 2.9 שניות (לעומת 3.2 בדגם הרגיל) ולמהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 315 קמ"ש (ללא שינוי).

בבראבוס השיגו את השיפור המרשים בעיקר תודות למגדשי טורבו חדשים, עם לחץ גדישה מרבי של 1.6 באר. בין השינויים הנוספים בולטת גם כמקובל בסדנה, תוכנת ניהול מנוע חדשה שמבטיחה אספקת כוח ליניארית.

מרצדס-GT AMG ארבע דלתות עם 800 כ


ה-GT AMG בראבוס מצוידת באופן חריג בחישוקים בגדלים שונים בין הסרנים - "21 מלפנים (עם צמיגי 275/35) ו-"22 מאחור (335/25). השילוב הזה יוצר לדברי הסדנה מראה דרמטי יותר ומדגיש את הרוחב של המכונית מאחור, וגם אמור לשפר את היכולת הדינמית.

מרצדס-GT AMG ארבע דלתות עם 800 כ


מלבד זאת, בראבוס מציעה שורה של שיפורים לעיצוב - לטובת המראה הדרמטי שמאפיין את דגמיה - כאשר חלקם גם אמור לשפר את היעילות האווירודינמית. תמצאו כאן סבכה קדמית חדשה, פגושים מעודכנים עם מסיטי רוח מסיבי פחמן, ועוד כיד הדימיון הטובה.

מרצדס-GT AMG ארבע דלתות עם 800 כ


הרבה יצירתיות שמורה גם לתא הנוסעים, שם תוכלו לבקש מהסדנה להתאים כמעט כל חומר וצבע שתרצו, ליצירת התא בעיצוב המתאים עבורכם. ה-GT AMG ארבע דלתות של בראבוס מוצגת בסוף השבוע הזה בהופעת בכורה, בתערוכת טופ מארקס למכוניות יוקרה במונקו.