שלוש שנים אחרי שהפסיקה להשתמש בו בכלל ויותר מ-15 שנים אחרי שעזב את ארה"ב, השם "קרייזלר וויאג'ר" (Voyager) חוזר לשוק האמריקני. נזכיר כי שם זה שימש את המיניוואן כשיצא לדרך ב-1983, ועד להחלפתו בשם קרייזלר פאסיפיקה (Pacifica) באופן סופי ב-2016. בדרך קרייזלר השתמשה גם בשם "טאון אנד קאנטרי" (Town and Country), בעיקר באמריקה.

לכבוד שנת הדגם 2020 שתיכנס בקרוב לתוקף בארה"ב, קרייזלר מחזירה את השם הוותיק לגרסאות הבסיס של הפאסיפיקה, המיניוואן הגדול המשווק גם בישראל. לפי היצרנית, השם ישמש לגרסאות המיועדות לציי רכב ולרוכשים פרטיים שמעוניינים במיניוואן מוזל.

הוויאג'ר יחליף את רמות הגימור הבסיסיות של הפאסיפיקה, שאינן משווקות בישראל. בהתאם, לפי שעה לא ידוע אם הוא יחזור גם אלינו. כיום הפאסיפיקה הזולה ביותר המשווקת בישראל היא ה-"טורינג L", שמחירה החל מ-290 אלף שקל.

קרייזלר וויאג'ר חוזר כמיניוואן מוזל


הוויאג'ר יוצע ברמות הגימור LX, L ולציי רכב ברמת LXi. הדגמים ללקוחות פרטיים יציעו, בין היתר, חיישני חנייה עם בלימת חירום אוטונומית למניעת פגיעה במכשול, התרעת רכב בשטח מת בנסיעה לפנים ולאחור, מערכת מולטימדיה עם מסך "7 ואפשרות לשיקוף טלפונים (אנדרואיד אוטו וקארפליי), שבעה מושבים עם אפשרות לקיפול השורה האמצעית ועוד.

קרייזלר וויאג'ר חוזר כמיניוואן מוזל


המיניוואן בעל השם הנוסטלגי יציע מנוע בנזין בנפח 3.6 ליטר (V6) עם 287 כ"ס ו-36.3 קג"מ, המשודך לתיבת תשעה הילוכים אוטומטית ומניע את הגלגלים הקדמיים. מדובר באותה יחידת כוח כמו הפאסיפיקה, אם כי זאת האחרונה מוצעת בתוספת תשלום גם בגרסת כלאיים (לא בישראל).