החודש היה רגוע יחסית במערכת אוטו. וזה מצחיק כי בחודש רגוע שכזה יש לכם בוגאטי שירון, מכונית קיצון מאין כמוה המאיצה מעמידה למאה קמ"ש תוך כלום זמן, למאתיים תוך כלום זמן וטיפה, לשלוש מאות תוך כלום זמן וקצת, לארבע מאות בממש עוד קצת ו... ונראה לי שהבנתם.

ממש בזמן כתיבת שורות אלו אני ממתין לטיסה שתיקח אותי לאירוע של פורשה המתקיים במסלול, בקרואטיה, ומשם לפסטיבל המהירות של גודווד. רגוע. היחיד שפחות רגוע לו זה יואל פלרמן שברגעים אלו ממש עושה סיבוב על איזו משאית אי־שם בארץ ניכר והוא בטח שצוף באדרנלין. אני לא צוחק .

בכל מקרה, חודש רגוע. את גיליון 400 לקח להפיק הרבה יותר זמן ממה שלוקח להפיק גיליון רגיל; גיליון חובק עולם, חובק ספורטאים וחובק כדורי הרגעה. גיליון 400 יצא באותה העת עם הפקה שמנה בהרבה — הקטלוג השנתי של אוטו (260 עמודים). על שניהם, אגב, היה אמון ההוא שמתרגש ממשאיות, והוא ראוי להערכה רבה. גם רכז המערכת, מר שפרנט, ראוי להערכה רבה, מכיוון שעבד לילות כימים כדי שהכל ידפוק. בכל מקרה, אם לא נתייחס רק למגזין המודפס אלא לכל המערכת, אז תודתי האישית לכולם — למר חסון, מר שאולי, מר צוקרמן ומר ניסים. כולם עובדים הרבה מעבר למה שסוכם איתם, וכל זה מתוך רצון ומחויבות להעניק לכם את הטוב ביותר. 

כל הדברים האלה נועדו רק כדי לציין בפניכם שכל התוכן שאנחנו מייצרים, והרשו לי להיות שחצן לרגע, שהוא בסדר גודל של שתי מדיות רכב גדולות, עתיד לגדול בהיקפו.

בא מהשוליים / רגוע זה יחסי


באותה הזדמנות אבקש לומר תודה לאיתי שטיינברג, שעזב אותנו מעט לפני שגיליון 400 נסגר, על שנים נפלאות. הוא היה מקצוען בתחומו, ולהיכנס לנעליו זה משהו שאפילו אני לא הייתי מנסה. שיהיה לו בהצלחה בדרכו החדשה. 
________________________________   

שני כתבים ממדינת ישראל זכו לנהוג בבוגאטי שירון, שניהם מבית אוטו. האחד הוא ניצן רז, שערך את אוטו במחצית השנייה של העשור הקודם והוא זה שכתב את המבחן המופיע כאן; השני הוא אליק פרומצ'נקו, שהפיק וידאו מושקע מאירוע זה. הראשון הוא סופר־מקצוען והעיתונאי הישראלי שנהג בהכי הרבה מכוניות־על, ובפער עצום מזה שאחריו; השני הוא, בין היתר, בנו של דני פרומצ'נקו, שלפני כעשור נהג על בוגאטי ויירון (אוטו 179), ואם תחשבו על זה, אליק ושירון הם הממשיכים הישירים של דני והוויירון, בהתאמה.

בכל מקרה, הגיליון הבא מסתמן כעשיר לא פחות, בייחוד עם פסטיבל גודווד, פורשה במסלול, חגיגות 30 שנה ללקסוס אי־שם בקוסטה ריקה, השקות לאודי A4 ולאודי Q7 לאחר מתיחת פנים, השקה עולמית לב.מ.וו סדרה 3 היברידית, והמבחנים בארץ יכללו הרבה דגמים — חלקם מרשימים, חלקם חשובים, אחדים גם וגם.

[email protected] 

להזמנת מנוי שיגיע עד לביתכם לחצו כאן או צרו איתנו קשר בטלפון 03-5734044 או במייל [email protected]

בא מהשוליים / רגוע זה יחסי