סיאט טאראקו, רכב הפנאי בעל שבעה מושבים של המותג הספרדי, מציע לראשונה גרסת כלאיים נטענת משקע (PHEV או פלאג-אין הייבריד). גרסה זו משלבת בין מנוע בנזין עיקרי למנוע חשמלי, שיכול גם להניע את הגלגלים לבדו לטווח של "יותר מ-50 ק"מ", כך סיאט. נתון סופי עדיין לא פורסם.

הטאראקו PHEV הוצג ברמת הגימור החדשה FR, המהודרת והספורטיבית במבחר של סיאט (מלבד דגמי קופרה). עם מנוע טורבו-בנזין ארבעה צילינדרים בנפח 1.4 ליטר (150 כ"ס) ומנוע חשמלי שמפיק 116 כ"ס, ה-PHEV מציע הספק כולל של 245 כ"ס, מספיק להאצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 7.4 שניות ולמהירות מרבית של 217 קמ"ש.

לרכב מצברי ליתיום-יון בעלי קיבולת של 13 קילוואט-שעה. זמני טעינה לא פורסמו וסיאט מסתפקת כאמור בטווח - שיעמוד על יותר מ-50 ק"מ.

סיאט טאראקו PHEV ייסע יותר מ-50 ק


הטאראקו ברמת הגימור FR יציע, בין היתר, חישוקי "19 (ואף "20 בתוספת תשלום), גוון חדש של אפור למרכב (בתמונות) ומערכת עזר לנגרר. מלבד זאת ושינויים קוסמטיים קלילים, בהם גם פתח הטעינה הנוסף מעל הכנף הקדמית בצד הנהג, העיצוב והמידות נותרו ללא שינוי.

סיאט טאראקו PHEV ייסע יותר מ-50 ק


סיאט טאראקו לא משווק לפי שעה בישראל, זאת למרות שהושק כבר לפני שנה. מחברת צ'מפיון מוטורס, יבואנית סיאט, נמסר בתגובה לפניית "אוטו" כי "הנושא נמצא בבדיקה מול היצרנית, ובשלב זה אין לנו פרטים מדויקים על מועד ההגעה".