אם זה עובד בפיאט 500, למה לא בפיאט פנדה? יצרנית הרכב האיטלקית חשפה גרסה "יוקרתית" ראשונה בתולדות הפנדה, מהלך דומה לזה שהיא עשתה מספר פעמים במשך יותר מעשור באחותה לפלטפורמה.

הפנדה, שחוגגת בימים אלה שמונה שנים להצגתה ושלוש שנים להצגת מתיחת הפנים, חוברת לבית העיצוב האיטלקי טרוסארדי (Trussardi) לטובת חבילת עיצוב מהודרת חדשה. החבילה כוללת פריטי עיצוב ייחודיים לה, כמו גם גוון חדש ובלעדי למרכב.

הפנדה טרוסארדי תוצע בגוון חום מט שמכונה "קפה איטלקי", בשילוב חלקי מרכב וקישוטים שחורים - בהם פגושים, חישוקים ("15), מוטות גג ומראות צד. יש גם כמובן תגי וסמלי "טרוסארדי" בכל פינה, שלא יפספסו שהשקעתם עוד כמה שקלים בפנדה יוקרתית. בתא הנוסעים תמצאו עיטורים וחלקים שונים עם סמלי מותג האופנה או בעיצוב ייחודי לדגם.



הטרוסארדי מבוססת על גרסת ה"שטח" של הפנדה, הקרוס (Cross), ותוצע כמוה בגרסאות הנעה קדמית או כפולה. מתחת למכסה המנוע תמצאו את מנועי פיאט הוותיקים - 0.9 ליטר שני צילינדרים טורבו (85 כ"ס) או 1.2 ליטר ארבעה צילינדרים ללא מגדש ועם 69 כ"ס.

פיאט פנדה יוקרתית - לא לישראל


פיאט פנדה אינה משווקת בישראל. בהתאם, הסיכוי לראות כאן את הטרוסארדי נראים לפי שעה קלושים ביותר. מחברת סמל"ת, יבואנית פיאט, לא התקבלה תגובה לפניית "אוטו" בנושא.