חטיבת ההובלה וההיסעים של כלמוביל, יבואנית מרצדס, החלה בשיווק מתיחת הפנים של מרצדס V-קלאס. הוואן היוקרתי הוצג לראשונה ב-2014, ובגרסה המחודשת שהושקה בתחילת השנה בוצעו עדכונים לחטיבת הכוח, למערכות הבטיחות וכמובן לעיצוב.
 
לרכב מנוע טורבו-דיזל חדש בנפח 2.0 ליטר שמייצר בין 163 כ"ס ל-239 כ"ס. הוא משודך לתיבת תשעה הילוכים אוטומטית במקום שבעה בעבר. הרכב מוצע בארץ בשלוש גרסאות: V220 עם 163 כ"ס, V250 עם 190 כ"ס ו-V300 עם 239 כ"ס. מלבד זאת ניתן לבחור בין שתי מידות בסיס גלגלים (320 ו-343 ס"מ) ושלושה אורכי מרכב (480, 510, ו-530 ס"מ).
 
סביבת הנהג עברה עדכון, ומבטיחה שיפור בהנדסת האנוש ודימיון רב יותר לעיצוב דגמי הנוסעים של מרצדס. בין היתר תמצאו פתחי אוורור בצורת טורבינה ומסך מולטימדיה בגודל "7.  ל-V-קלאס כמובן מבחר גדול של אפשרויות לסידור מושבים. ניתן גם לקבל מושבים מהודרים ביותר.

1611055

  
בצד הבטיחותי מוצעים, בין היתר, מערכת בלימת חירום אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטייה מנתיב, ניטור שטחים מתים, עמעום אורות אוטומטי ומערכת סיוע לרוחות צד.

1611070

 
המפרט כולל דלתות הזזה חשמליות, תאורת לד, חישוקי "17,  תפעול חשמלי לכיוון מושב הנהג, בקרת אקלים ומערכת מיזוג אחורית, תאורת אווירה, מצלמות היקפיות, ומערכת חנייה אוטומטית. ויש עוד: רשימת התוספות האופציונליות כוללת חלון גג, מקרר ומנשאי ספלים מקוררים או מחוממים. בכלמוביל מייעדים את הרכב כבעבר בעיקר לשירותי הסעות ומורי דרך, וכמובן גם למוניות.

1611099

 
המחירים: החל מ-318 שאל ל-V250 קצר (8,000 תוספת למרכב ארוך), בעוד דגמי מוניות עולים החל מ-268 אלף שקל ל-V220, החל מ-310 אלף ל-V250 והחל מ-374 אלף עבור V300.