היצע גרסאות אודי A6 מתרחב, ומעתה מוצעת בגרמניה גם גרסת PHEV (כלאיים נטענת משקע) חדשה. קוראים לה A6 55 TFSIe, והיא משלבת בין מנוע בנזין למנוע חשמלי ומצברים אותם ניתן להטעין משקע חיצוני.

ה-A6 בגרסה החדשה משלבת מנוע 2.0 ליטר טורבו-בנזין עם ארבעה צילינדרים ו-252 כ"ס, ומנוע חשמלי שמספק 143 כ"ס ומשולב בתוך תיבת ההילוכים (רובוטית כפולת מצמד עם שבעה יחסי העברה). יחד הספק המערכת עומד על 367 כ"ס והמומנט על 50.95 קג"מ ב-1,250 סל"ד.

ה-A6 55 TFSIe מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 5.6 שניות, למהירות מרבית של 250 קמ"ש ובכוח החשמל עד 135 קמ"ש. בסיוע מצברי ליתיום-יון עם קיבולת של 14.1 קילוואט-שעה (קוט"ש), היא מציעה טווח נסיעה מרבי של 53 ק"מ ללא זיהום.

אודי A6 מתחברת לשקע בגרסת PHEV: עד 53 ק


שימוש במצבר מלא יביא לתצרוכת בנזין של בין 47.6 ל-52.6 ק"מ לליטר במסלול 100 ק"מ ממוצע בתנאי מעבדה (תקן WLTP האירופי). תצרוכת החשמל עומדת בממוצע על בין 5.6 ל-5.7 ק"מ לקוט"ש, אף היא בתנאי מעבדה. לגרסת הכלאיים הנטענת משקע כושר טעינה מעמדה של עד 7.4 קוט"ש, כאשר טעינת המצברים אורכת כשעתיים וחצי לפי נתוני אודי.

אודי A6 מתחברת לשקע בגרסת PHEV: עד 53 ק


נכון לעתה לא ידוע אם ה-55TFSIe תוצע בישראל ומה יהיה מחירה אם כן. בגרמניה השיווק מתחיל כעת, במחיר התחלתי של 68,850 יורו - או כ-271 אלף שקל כולל מסים מקומיים.