שברולט חברה למותג אופנת בגדי העבודה האמריקני קארהארט (Carhartt), ויצרה מהדורה מיוחדת של הטנדר הגדול, שברולט סילברדו 2500 המשווק גם בישראל. המהדורה החדשה מבוססת על הדור החדש של הטנדר, שיושק בישראל בשנה הבאה. היא תהיה זמינה בארה"ב בסתיו 2020 ועדיין לא ידוע אם תוצע גם אצלנו.

המהדורה המיוחדת מעניקה לסילברדו ניחוח אופנתי, עם עיטורים ותגי "קארהארט" המפוזרים בשלל מקומות על המרכב ובתא הנוסעים. בין היתר תמצאו פס בצבע "זהב קארהארט" לאורך המרכב, תגי המותג מעטרים את דלתות הצד ואת דלת תא המטען, כמו גם את כיסוי המטען ומשענות הראש בתא הנוסעים.

הייחוד ממשיך בגוון חדש של שחור למרכב, מושבי עור שחורים עם תפרים חומים ושטיחים עמידים למים ובוץ. הסילברדו המיוחד מבוסס על ה-2500 ברמת הגימור LTZ (שסיכויי השיווק שלה בישראל גבוהים). הוא מוסיף את חבילת השטח ZR1, כולל בקרת ירידה במורד, מתלי ראנצ'ו, חישוקי "20 עם צמיגי שטח ומדרגות צד.

שברולט סילברדו קארהארט לחוואי האופנתי


שברולט לא מציינת עם איזה מנוע תוצע המהדורה המיוחדת ומה יהיה מחירה. פרטים נוספים עליה יפורסמו בהמשך, כאשר המועד לתחילת שיווק בארה"ב כאמור עדיין די רחוק - סתיו 2020. הסילברדו החדש יושק בישראל ככל הנראה במהלך המחצית הראשונה של שנה הבאה, כאשר הוא מצויד במנוע דיזל מחודש בנפח 6.6 ליטר, עם 445 כ"ס ו-126 קג"מ, ובתיבת 10 הילוכים אוטומטית חדשה לחלוטין.

שברולט סילברדו קארהארט לחוואי האופנתי