יותר משלוש שניות, זה הזמן שרנו הצליחה לגלח משיא ההנעה הקדמית של מסלול סוזוקה ביפן, כך נמסר מהיצרנית הצרפתית. שתי דקות, 25 שניות ו-454 מאיות, זה כל מה שנדרש לרנו מגאן R.S טרופי-R, מהדורת אקסטרים מיוחדת של המשפחתית הקומפקטית, להשלים הקפה במסלול.

סוזוקה הוא מסלול באורך 5.8 ק"מ, הכולל 18 פניות. שיא המסלול הרשמי בו עומד על דקה, 30 שניות ו-983 מאיות, ונקבע רק בספטמבר האחרון על-ידי לואיס המילטון ומכונית הפורמולה 1 שלו (במוקדמות הדירוג באותו מירוץ קבע סבסטיאן וטל שיא לא רשמי של 1:27.064).

המגאן R.S טרופי-R היא משפחתית קומפקטית ספורטיבית. היא מצוידת במנוע 1.8 ליטר טורבו-בנזין עם 300 כ"ס בדומה לטרופי הרגילה (20 יותר מהמגאן R.S המשווקת בישראל). המהדורה המיוחדת מוסיפה - או יותר נכון גורעת - הפחתת משקל של 130 ק"ג באמצעות ויתור על פריטי אבזור שונים. יש לה גם כיול מתלים שונה וקיצוני-עוד-יותר.

את שיא המסלול למכונית הנעה קדמית קבע הנהג לורן הורגון.

רנו מגאן R.S טרופי-R שברה שיא מסלול ביפן