ניסאן ליף החשמלית, המשווקת גם בישראל, מעדכנת לקראת 2020. עדכון המפרט - המיועד בינתיים רק ליפן - כולל תוספת אבזור ושיפור לחלק ממערכות הרכב, אך ללא תוספת כוח או טווח נסיעה.

העדכון, שיגיע לאולמות התצוגה ביפן בפברואר 2020, יביא איתו גווני מרכב חדשים (כחול ואפור), מערכת התרעה להולכי רגל (רמקולים המנגנים התרעה בתדר משתנה) ורמת גימור מהודרת מחודשת.

בתחום הבטיחות הליף תצטייד ביכולת נסיעה אוטונומית משודרגת. מערכת הפרו-פיילוט (ProPilot) תציע בלימה חלקה יותר במצב הנסיעה האוטונומי (בקרת שיוט אדפטיבית משודרגת), ואילו מערכת סיוע למניעת פגיעה ברכב הנוסע במקביל (התרעת שטח מת אקטיבית) מצטרפת לראשונה לאבזור הליף.

ניסאן ליף מתרעננת ביפן
ניסאן ליף אוטק (צילום: ניסאן)

מערכת החנייה האוטונומית - ששולטת בכל הנדרש לביצוע תמרון חנייה - שודרגה אף היא וניסאן מבטיחה כי תסיים את החנייה בתוך 20% פחות זמן מבעבר. הליף גם תציע תוכנת ניווט משודרגת, שתאפשר ניווט מדלת לדלת על-ידי שליחת מסלול לטלפון.

ניסאן ליף מתרעננת ביפן
ניסאן ליף מחודשת (צילום: ניסאן)

זה האחרון ישמש גם לפתיחת ונעילת הדלתות (גם מרחוק), זאת תודות לתוספת כרטיס סים מובנה במכונית. כרטיס זה יאפשר גישה רציפה לאינטרנט וישמש כהוט-ספוט לחיבור וויי פיי - כך שניתן להתחבר עם טלפון לרכב ולגלוש באינטרנט ללא שימוש בנתוני גלישה מהנייד. תוספת הסים גם תאפשר עדכוני תוכנה מהאוויר למולטימדיה, שנעזרת בתוכנת ניווט של גוגל לתוצאות משופרות.

ניסאן ליף מתרעננת ביפן
צילום: ניסאן


הליף המחודשת גם תציע מסך "9 למולטימדיה בכל הגרסאות ואנטנה קצרה ("אנטנת כריש") על הגג. מי שירצה תוספת הידור יוכל גם לבחור בגרסת "אוטק" (Autech) משודרגת שמוסיפה צביעת מרכב ייחודית (כחול בגוון בלעדי עם גג שחור), חישוקים ופגושים שונים, מושבי עור ועוד.

ניסאן ליף מתרעננת ביפן
ניסאן ליף אוטק (צילום: ניסאן)


מחיר הליף ביפן עומד על החל מ-3.326 מיליון ין (כ-106 אלף שקל) והאוטק עולה מ-4.09 מיליון (כ-131 אלף שקל). בישראל מחיר הליף עומד על החל מ-165 אלף שקל. נכון לעתה לא ידוע האם השינויים עליהם הוכרז ביפן יגיעו לישראל, ואם כן מתי.