אם אתם זקוקים למכונית סלון גדולה ונוחה, אבל לא מעוניינים לרכוש ב.מ.וו או מרצדס, קיה מציעה לכם לבדוק את הקדנזה (Cadenza), מכונית סלון מהודרת לאנשים צנועי תדמית.

הקדנזה, שמשוות בקוריאה כ-K7, מציעה מידות נדיבות (אורך של 500 ס"מ, רוחב של 187, גובה של 147 ס"מ ובסיס גלגלים של 285.5 ס"מ) ואבזור עשיר עם תג-מחיר נוח יחסית, ומיועדת בעיקר לשוק האמריקני. שם נחשפת כעת מתיחת הפנים שלה, עם עיצוב מוחצן יותר שכולל סבכה קדמית גדולה (מאוד), יחידות תאורה צרות מלפנים ומחוברות בפס מחזיר אור מאחור. כל זאת לטובת מראה רחב ומהודר-עוד-יותר.

בתא הנוסעים השינוי מורגש לא פחות, כאשר הקדנזה עושה קפיצה קדימה באבזור עם מערכת מולטימדיה חדשה עם מסך ענק ("12.3). זה חייב את העברת פתחי האיוורור מצדדיו למתחתיו, בעוד מתגי מערכת השמע הועלו מעל מתגי תפעול בקרת האקלים. בלוח המחוונים תמצאו מסך "4.2 למידע בין המחוונים.

מכונית הסלון קיה קדנזה מתחדשת
צילום: קיה

קיה תציע את תא הנוסעים עם ריפודי עור נאפה בגווני חום ואפור, ברמת הגימור הגבוהה עם רקמה בתמיכת הצד. לאבזור נוספו שלושה שקעי USB, טעינה אלחוטית משודרגת ואפשרות להתנעה מרחוק באמצעות שלט הרכב.

חשוב יותר, מערכות הבטיחות יהיו עשירות בהרבה ויכללו בלימת חירום אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ורוכבי אופניים, מערכת לשמירת נתיב שעוקבת אחרי הרכב מלפנים או סימוני הנתיב, התרעת רכב בשטח מת גם בנסיעה לאחור ומערכת לשמירת מהירות.

מכונית הסלון קיה קדנזה מתחדשת
צילום: קיה

בקרת השיוט האדפטיבית שודרגה אף היא, ותציע מעתה שימוש במפות מערכת הניווט בכדי להאט לפני עיקולים. עוד יוצע עמעום אורות אוטומטי והתרעת פתיחת דלת בעמידה למניעת פגיעה מרכב חולף.

מכונית הסלון קיה קדנזה מתחדשת
צילום: קיה

מתחת למכסה המנוע אין שינויים, וקיה קדנזה תמשיך להציע יחידת V6 בנזין בנפח 3.3 ליטר, 290 כ"ס ו-35 קג"מ. היא משודכת לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית ומניעה את הגלגלים הקדמיים. קיה מבטיחה עם זאת כי שיפורים לכיול המתלים ולרכיבי שלדה יניבו נוחות נסיעה משופרת, פחות רעש ורעידות.

נכון לעתה אין תוכניות לשיווק הקדנזה בישראל.