וולוו מרעננת את סדרת "90", מכוניות הסלון הגדולות שלה שכוללות את ה-S90 (סדאן), V90 (סטיישן) ו-V90 קרוס קאנטרי (סטיישן "שטח"). מהן רק וולוו S90 משווקת בישראל כיום.

מכונית הסלון, שהוצגה עוד בדצמבר 2015, עוברת רענון קוסמטי קליל. את ההבדלים לעיצוב החיצוני תזהו רק בבחינה מדוקדקת של "לפני ואחרי", והם כוללים פנסי ערפל שונים מלפנים, חלק תחתון חדש לפגוש, ספויילר אחורי חדש, גוונים חדשים למרכב וחישוקים בעיצוב חדש. דגמי ה-V90 מקבלים גם יחידות תאורה אחוריות מסוג לד עם תאורת פנייה דינמית.

בתא הנוסעים, שתמונות מלאות שלו לא פורסמו, וולוו מבטיחה מערכת שמע חדשה מתוצרת באוארס אנד ווילקינס, שתכלול מגבר משודרג, מערכת ביטול רעשים אקטיבית ואפקט "מועדון ג'אז" - לאיכות שמע המדמה את המועדון החביב עליכם, אם זה אכן הטעם המוזיקלי שלכם כמובן.



​רוב הקונים יעריכו יותר כנראה את תוספת שקעי ה-USB-C, שמאפשרים טעינה מהירה (במקום שקעי ה-12V מאחור) וגם את משטח הטעינה האלחוטי לטלפונים חכמים. את השינויים משלימים מערכת סינון אוויר חדשה ומושבים עם ריפוד מצמר.



מתחת למכסה המנוע וולוו מבטיחה יותר גרסאות כלאיים. אלו יהיו מסוג MHEV (הנעת כלאיים-מתונה), כלומר מערכת בה הסיוע החשמלי מוגבל בעיקר לסיוע בכיבוי מנוע הבנזין בעצירה וגלישה. מערכת ה-MHEV תתבסס ב-S90 ו-V90 על מערכת חשמל 48 וולט. היצרנית לא מפרסמת בינתיים מפרט טכני או את מועד תחילת השיווק של מתיחת הפנים.

וולוו מרעננת את ה-S90 ו-V90
צילום: וולוו