מגפת הקורונה וחוסר הבהירות ביחס להתמודדות איתה בחודשים הקרובים, הביאו לדחייה משמעותית של אירועים מוטוריים חשובים המתקיימים פעם בשנה. כידוע, התפרצות המגפה הביאה עד כה, בין השאר, לביטול תערוכת ז'נבה, דחיית הפתיחה של עונת הפורמולה 1 ושל תערוכות בייג'ינג וניו-יורק

שלוש פסגות מוטוריות
אינדי 500, מירוץ המכוניות החשוב באמריקה, הוותיק בעולם (מ-1911) ואחד המפורסמים ביותר, היה אמור להתקיים ב-24 למאי, אך נדחה ל-23 לאוגוסט.  

24 השעות של לה מאן הוא מירוץ הסיבולת החשוב ביותר והוותיק מסוגו (1923), ומהווה גם חלק מאליפות הסיבולת העולמית (WEC). המירוץ, הנערך ליד העיר לה מאן שבצרפת (200 ק"מ מערבית-דרומית לפריז), היה אמור להיערך ב-13 ליוני, אך נדחה ל-19 בספטמבר. עם זאת, מירוץ הסיבולת האחרון בסבב, 6 השעות של ספא, נדחה למועד בלתי ידוע, ומירוץ סיבולת נוסף, 1000 המיילים של סברינג, שנועד ל-20 במרץ, בוטל.

אירועי אינדי, לה מאן וגוודווד נדחים
צילום: טויוטה

פסטיבל המהירות של גוודווד, אחד האירועים החשובים בעולם הרכב והפופולריים ביותר בו, נדחה אף הוא. אירוע זה, המתקיים מאז 1993, כולל שפע מסחרר וענק בהיקפו של אירועים ותצוגות. בגוודווד, בין השאר: מירוץ הגבעה המפורסם ופעלולים; דגמים היסטוריים מכל הסוגים, שחלקם מתחרה אף הוא; מכוניות מירוץ ואופנועים עתירי תהילה; גדולי הספורט המוטורי הנפגשים עם המוני האוהדים; ובשנים האחרונות גם מוקד השקה וחשיפה לדגמי ספורט חדשים. הפסטיבל היה אמור להיערך ב-7-9 ליולי, אך נדחה למועד שטרם פורסם, "סוף הקיץ או תחילת הסתיו", נאום מארגני התערוכה. בשלב זה, אמרו המארגנים, אירוע "תחיית גודווד" (Goodwood Revival), שנועד להיערך ב-11-13 לספטמבר, ייערך לפי המתוכנן. 

אירועי אינדי, לה מאן וגוודווד נדחים
אירוע 'תחיית גודווד' יתקיים כמתוכנן, בשלב זה / צילום: מערכת אוטו