תחת הכותרת "פגוש את מרצדס", חנך יצרן היוקרה הגרמני פעילות דיגיטלית חדשה המיועדת לתקשורת, ואותה היא מכנה "עדכון הנהלה". אולה קוליניוס, יושב ראש דיימלר ומרצדס, שהתארח בתוכנית, אמר כי למרות משבר הקורונה, מרצדס תמשיך לפעול לפי התוכניות המקוריות שלה. 

קוליניוס הציג תמונה ראשונה של חזית מרצדס S קלאס החדשה – הדור העשירי במניין דגמי הפאר שלה (מ-1954), השביעי עם סימול S (מאז 1972) – ספינת הדגל של היצרן שמייסדיו, בנץ ודיימלר, חתומים על המצאת המכונית. S קלאס, בין השאר, היא מקובעות התקן בקדמה טכנולוגית, והיוותה בסיס לחידושים משמעותיים בעולם הרכב יותר מכל דגם אחר.

לפי קוליניוס, מרצדס תציג את המכונית במהלך המחצית השנייה של 2020. מנכ"ל מרצדס אמר כי הדגם החדש ייבנה במפעל חדש ומתקדם במיוחד המכונה "56" שהוקם במוקד החברה בסינדלפינגן. במפעל זה תיוצר בשנה הבאה גם EQS, ספינת הדגל של חטיבה EQ החשמלית, שתחלוק לא מעט מרכיבים עם S קלאס. במהלך המפגש חשפה מרצדס גם תמונות של אבות טיפוס מוסווים של EQS החשמלית.

"למרות אתגרי COVID-19 אנחנו ממשיכים במסלול האסטרטגי. השנה הזו מאוד מיוחדת עבורנו" אמר קלוניוס, "מכיוון שאנחנו עומדים להשיק את ספינת הדגל החדשה שלנו: הדור הבא של סדרה S, וזו תהיה יצירת מופת טכנולוגית. הדגם היוצא כבר הרים את הרף, אבל החדש יהיה יוצא דופן".