"אנחנו מתנהלים כמעט על בסיס יום-יומי. כרגע אנחנו מעריכים ששנת 2020 תסתיים בהיקף מכירות שינוע בין 200,000 ל-210,000 מכוניות, זאת בהנחה שברבעון האחרון ניתן יהיה לעבוד בדרך זו או אחרת. יש לקוחות שקונים בדיגיטל, אבל עדיין לקוחות רבים מאוד רוצים את המגע הפיזי... מעבר לכך, הבעיה העיקרית שלנו כרגע היא ליצר נתח גדול בתוך השוק, כי יש לנו דגמים רבים בהם אנו חווים מחסור". במהלך השקת פיג'ו 208 החדשה, הרחיב דני שביט, מנכ"ל לובינסקי, על הציפיות שיש לקבוצה בשוק הרכב המקומי עד סוף השנה, ועל הבעיות שיש לה מול היצרן כדי לעמוד בביקוש המקומי, ביחוד כשמדובר בפיג'ו. 

מתחשמלים 
פיג'ו ישראל נכנסת לתהליך מואץ בו לכל דגמים כמעט תהיה אלטרנטיבה מחושמלת, אומר שביט, ותהליך זה מתרחש ממש בימים אלה. כבר כיום מוצעים דגמי 208 ו-2008 בגרסאות חשמליות, ו-3008 בגרסה היברידית-נטענת. ב-2021 צפויה להצטרף למבחר של פיג'ו גרסה היברידית-נטענת ל-508. גרסה זו תצויד במערך ההיברידי החזק יותר, עם 2 מנועים חשמליים, להספק כולל של 300 כ"ס והנעה כפולה. בסוף 2021 תשיק פיג'ו 308 חדשה, זו תתבסס על הפלטפורמה המודולרית הגדולה של PSA וגם לה תהיה גרסה היברידית-נטענת. בשלב זה לא ידוע מתי יגיע הדגם החדש לארץ, אך נראה שהדבר יהיה ב-2022. למעשה, הדגם היחיד שעדיין לא הוכרז רשמית כי תהיה לו גרסה מחושמלת הוא 5008, אחיו הגדול של ה-3008, אבל זו צפויה במחצית השנייה של 2021. 

1635604
צילום: רונן טופלברג

בחודש הבא תחל פיג'ו לשווק באירופה את הגרסאות המחודשות של דגמי הפנאי פיג'ו 3008 ו-5008, ואלה צפויים להגיע לכאן במחצית הראשונה של 2021. היבואן מתכוון לשמור על ההיצע העשיר של גרסאות ורמות גימור, ועדיין הבעיה הגדולה מבחינתו היא מלאי בכמות מספקת.

עולם המסחר
לובינסקי מתעתדת להציג גרסאות מחושמלות גם למסחרית הקטנה סיטרואן ברלינגו והבינונית ג'אמפי, ולדגמים המקבילים להם של פיג'ו (ריפטר, אקספרט) ואופל (קומבו, ויוארו). מהלך זה, המוגדר על-ידי היבואן כחשוב ואף מהפכני ביחס לדגמים המסחריים הנמכרים בישראל, יצא לפועל בסוף 2021 או בתחילת 2022.

1598419
צילום: יצרן/מערכת אוטו