התכניות של AIWAYS, מותג הרכב הסיני הצעיר, עבור השוק המקומי אינן מסתכמות בשיווק AIWAYS U5, הדגם הכל-חשמלי עליו דיווחנו לפני מספר ימים. AIWAYS תשווק בארץ שני דגמים נוספים, אחד מהם כבר בשנה זו. 

U6 ו-U7 – הספורטיבי והמוגדל 
עד סוף השנה אמור להגיע לכאן הדגם U6, החולק אותה פלטפורמה עם U5. זהו דגם פנאי עם סיומת קופה שעיצובו ספורטיבי, תא הנוסעים שלו מהודר מזה שב-U5, האבזור עשיר יותר, והוא יהיה יקר יותר. U6 היה אמור להיות מוצג בתערוכת ז'נבה 2020 (שבוטלה) כרכב תצוגה. 

AIWAYS – התכניות לעתיד
צילום: יצרן

בעיצובו של U6 היה מעורב קן אוקיימה היפני. אוקיימה עבד כמעצב בכיר בפורשה ובג'נרל מוטורס, היה מנהל קריאטיבי בפינינפארינה בין 2004 ל-2006, והיה מעורב שם, בין היתר, בעיצוב פרארי אנזו. ב-2007 הקים אוקיימה מרכז עיצוב משלו ואף הציג דגמים עצמאיים. אוקיימה מונה ב-2017 ליועץ ראשי לעיצוב ב-AIWAYS, וסביר שהשפעתו בעיצוב דגמיה תגדל.

לקראת 2022 צפויה AIWAYS להציג את הגרסה הסדרתית של U7, שהוצג כקונספט ב-2019. זהו דגם פנאי גדול יותר עם שבעה מקומות, והוא יתבסס על הפלטפורמה המשרתת את U5 ו-U6. 

AIWAYS – התכניות לעתיד
צילום: יצרן

בהמשך יציג אייווייס דגמים נוספים, אלה יהיו קטנים יותר, ובכל מקרה היצרן יתמקד בדגמים חשמליים בלבד. בנוסף, היבואן והמותג מתכוונים להציע אבזור נלווה אותו ניתן להתקין ברכב לאחר הקנייה. 

AIWAYS – התכניות לעתיד
צילום: יצרן