מקס וורסטפן ורד בול המשיכו במסע ההצלחות שלהם, כאשר ניצחו באופן מרשים בגרד פרי של שטיריה שנערך ברד בול רינג שבעיר שפילברג, אוסטריה. במגרש הבית של רד בול נראו הנהג ההולנדי וקבוצתו בלתי ניתנים לעצירה, וקבוצת מרצדס, למרות שסיימה במקומות השני והשלישי, נראתה בפירוש מאחור; הפער בין וורסטפן להמילטון בסיום המירוץ עמד על למעלה מחצי דקה(!): 35.743 שניות.   

וורסטפן היה המהיר ברוב מקצי האימונים, ואת מקצה הדירוג סיים ראשון לפני ואטרי בוטס ולואיס המילטון במרצדס. בגלל שבוטס נענש בהורדה של שלוש מקומות (סבסוב ברחבת הטיפולים) המילטון עלה לשורה הראשונה. אבל אלוף העולם לא הצליח לאיים על נהגה המוביל של רד בול והפער ביניהם הלך וגדל. במרצדס הצליחו למזער את הנזק כאשר הצליחו לסייע לבוטס לעבור את סרג'יו פרז, נהגה השני של רד בול, בזכות תזמון טוב להחלפת הצמיגים. 


ברד בול ניסו לסייע לפרז עם החלפת צמיגים נוספת. על צמיגים חדשים הוא היה מהיר בהרבה מבוטס וסגר את הפער שנוצר כתוצאה מהעצירה. עם זאת, פרז הגיע לעמדת איום על בוטס רק בהקפה האחרונה וזה כבר היה מאוחר מדי. המילטון מצידו נכנס ברגע האחרון להחלפת צמיגים נוספת כדי לקבוע את ההקפה המהירה ביותר. הוא עשה זאת ממש בהקפה האחרונה, ובכך קיבל עוד נקודה וצמצם מעט את הפער שפתח וורסטפן בראש הדירוג. 

מאחור סיים לנדו נוריס במקום החמישי במקלארן לפני קרלוס סיינז ושארל לקלר בפרארי שהציגה יכולת מעודדת. לקלר הידרדר לאחור בגלל תאונה בזינוק, אבל הצליח במירוץ מצוין להגיע עד למקום השביעי. לאנס סטרול באסטון מרטין סיים שביעי ואחריו פרננדו אלונסו באלפין ויוקי טסונודה באלפא טאורי. 



היתרון הבולט של רד בול נותן להם סיבה לאופטימיות לגבי המירוץ הבא שיערך בעוד שבוע על אותו מסלול.  

גרנד פרי שטיריה, מסלול רד בול, שפילברג, 27.06.2021 
1. מקס וורסטפן – רד בול 
2. לואיס המילטון – מרצדס 
3. ואטרי בוטס – מרצדס 
4. סרג'יו פרז – רד בול 
5. לנדו נוריס – מקלארן 
6. קרלוס סיינז – פרארי 
7. שארל לקלר – פרארי
8. לאנס סטרול – אסטון מרטין 
9. פרננדו אלונסו – אלפין 
10. יוקי טסונודה – אלפא טאורי

אליפות העולם לנהגים אחרי 8 מירוצים (מתוך 23 מירוצים)
1. מקס וורסטפן – 156 נק' 
2. לואיס המילטון – 138 נק' 
3. סרג'יו פרז – 96 נק'
4. לנדו נוריס – 86 נק' 
5. ואטרי בוטס – 74 נק'   

אליפות העולם ליצרנים אחרי 8 מירוצים (מתוך 23 מירוצים)
1. רד בול – 252 נק' 
2 . מרצדס – 212 נק' 
3.  מקלארן – 120 נק'
4. פרארי – 108 נק'  
5. אלפא טאורי – 46 נק'