אודי הכריזה על שורת עדכונים קלה ל-Q4 e-tron, רכב הפנאי החשמלי שלה שנחשף לראשונה באפריל 2021. נזכיר, אודי Q4 e-tron הוא רכב פנאי קומפקטי המבוסס על פלטפורמת MEB החשמלית של קבוצת פולקסווגן, אותה הוא חולק עם פולקסווגן I.D4, סקודה אניאק ועוד. השיווק בישראל החל בנובמבר 2021 כאשר הדגמים הראשונים צפויים להימסר ללקוחות במהלך השבועות הקרובים.

עדכונים ממש קלים
ה-Q4 עם מערך הסוללות הגדול (82 קוט"ש, 76.6 נטו) יזכה מעתה להספק טעינה מהירה משופר, 135 ק"ו במקום 125 ק"ו עד כה. שיפור זה צפוי לקצר את משך זמן הטעינה מ-5% ל-80% שהיה עד כה 38 דקות ל-29 דקות בלבד. בנוסף, מערך התוכנה עודכן כך שיכלול כעת תכנון נסיעה עם תצוגת עמדות טעינה רלוונטיות לפי הצורך, ובמידה ומתכננים עצירת טעינה הרכב יוודא כי הסוללה נמצאת בטמפרטורה אופטימלית לשיפור יעילות הטעינה. כמו כן, ניתן לקבוע באמצעות האפליקציה של אודי יעד טעינה לסוללה ולקבל על כך התראה לנייד. אלה שינויים דומים לאלה שנעשו עם אניאק, אך במקרה של Q4 לא נמסר אם אלה יוטמעו גם במכוניות שכבר נמסרו.

שינוי נוסף נעשה בסביבת הנהג. מעתה כל גרסאות Q4 e-tron יוצעו עם מסך מולטימדיה חדש בגודל 11.6 אינץ', המחליף מסך 10.1 אינץ' שהוצע עד כה. המסך החדש, כך אודי, איכותי יותר. בנוסף, באודי הטמיעו את העוזרת הקולית של אמזון, אלקסה, כך שתוכל מעתה לסייע בתפעול מערכות הרכב, קביעת תור לטיפול במוסך ועוד. לחוץ נוספה להיצע חבילת עיצוב "שחורה" אופציונלית הכוללת את סמל מושחר מלפנים, גימור שחור למסגרת השבכה והחלונות ועוד.