פוינטר, מקבוצת PowerFleet, חברת האיתור והשבת כלי רכב גנובים, מסכמת את הפעילות שלה בסוף השבוע עם מבצע לא שגרתי. תחילת ההתרחשויות לפני כחודשיים, אז נגנב קטנוע מסוג ימאהה טי-מקס מהרצליה שבשרון. בזכות משדר של פוינטר שהותקן בו מסלול הקטנוע אותר ללא קושי, אך משום שהגיע לרמאללה לא ניתן היה להשיבו.

ובכל זאת, בפוינטר המשיכו לעקוב באופן רציף אחר מיקום האופנוע וחיכו לשעת כושר. זו הגיעה לפני זמן קצר, עת עבר הקטנוע למיקום חדש אי שם בכפר נעלין. בפוינטר מעריכים כי הסיבה למיקומו החדש של הקטנוע היא מכירתו לקבוצת גנבי רכב שתכננו להשתמש בו כרכב הגעה ומילוט זריז לניסיונות גניבה עתידיים.

לאחר קבלת האישוריים הביטחוניים הנדרשים, יחד עם כוחות הביטחון, יצאו למבצע חילוץ והגיעו למחסן גדול במיוחד. כשנכנסו למחסן האופנוע לא נראה אך המשדר המשיך להתעקש כי הוא כאן. הצוות החליט לפנות את תכלת המחסן בנחישות עד שימצא הקטנוע - ואכן זה נמצא טמון בין משטחים עמוסי סחורה. 

אילן גולדשטיין מנכ"ל פוינטר ישראל מציין כי "בתקופה האחרונה אנו עדים להתגברות ניסיונות הגניבה של כלים דו-גלגליים. הדבר הפך למכת מדינה כיוון שזה משמש הן את הגנבים להגעה, בריחה ומילוט והן את ארגוני הפשיעה לכלי שבו הם יכולים להגיע ולחמוק מהר מזרת הפשע".