מקס וורסטפן ורד בול השיגו ניצחון חשוב על מסלול הרחובות החדש של מיאמי, לאחר שגברו בפעם השנייה ברציפות על שארל לקלר ופרארי שנאלצו להסתפק במקום השני. וורסטפן, שקבע גם את ההקפה המהירה במירוץ, צמצם את הפער מלקלר ל-19 נקודות. מחמשת המירוצים שנערכו, פרש וורסטפן משניים בגלל תקלות טכניות; בשלושת אלה שסיים, היה זה במקום הראשון. 

קרקס הגרנד פרי הגיע אל מסלול הרחובות החדש שהוקם במיאמי גרדנס, ולמירוץ שנערך עם מיטב התפאורה האמריקנית התייצבו גם סלבס בהיקף שובר שיאים. פעם נוספת היה לקלר המהיר בהקפות הדירוג, כאשר איתו על קו הזינוק נמצא חברו לקבוצה קרלוס סיינז שקבע את הזמן השני בטיבו. זה נראה כמו פתיחה אידיאלית עבור פרארי; וורסטפן, שסבל מתקלות טכניות רבות במקצה האימונים, הסתפק במקום השלישי לפני חברו לקבוצה סרג'יו פרז. 

עם הזינוק חלף אלוף העולם על פני סיינז, ובהקפה העשירית הצליח לעקוף די בקלות את לקלר, ולפתוח פעם גדול. בינתיים מאחור הפעיל פרז לחץ גדול על סיינז שאיבד זמן יקר ברחבת הטיפולים כאשר החלפת הצמיגים של הקבוצה עוכבה בשל תקלה.  



תאונה קשה של לנדו נוריס במקלארן בשלבי הסיום הביאה להוצאת מכונית קוצבת ולצמצום ה. אבל למעט פרז (שלא היה לו מה להפסיד), המובילים לא נכנסו להחלפת צמיגים, למרות שזו הייתה יכולה להיות הזדמנות מסוימת לפרארי. עם ההזנקה מחדש לקלר ניסה אך לא הצליח לעבור את וורסטפן, שחצה ראשון את קו הגמר. פרארי יכולה הייתה להתנחם בכך שסיינז הצליח להתגונן מפני פרז ולסיים שלישי. 

מרצדס הגיעה למיאמי עם כנף אחורית חדשה, ובמקצי האימון הראשונים נראה היה כי היכולת שלה אכן השתפרה, וג'ורג' ראסל קבע זמנים מצוינים. אולם, שאר המתחרים השתפרו במקצים הבאים, במקצה הדירוג שוב היו המכוניות של מרצדס איטיות ביחס, וזה הסתיים כאשר המילטון במקום ה-6, ראסל ב-12. במירוץ, ובניגוד לשאר המתחרים, ראסל זינק עם צמיגים קשים ועבר למהירים יותר לקראת סיום, נהנה מכך שהמכונית הקוצבת יצאה בעיתוי נכון עבורו, בדיוק להחלפת הצמיגים. ואכן, ראסל הצליח לצאת עם צמיגים חדשים כשהוא צמוד להמילטון, בהזנקה מחדש הצליחו שניהם לעבור את ואטרי בוטס שממשיך להפתיע עם אלפא רומיאו – ואז ראסל עקף את המילטון וסיים חמישי. שביעי סיים בוטס לפני אסטבן אוקון באלפין, אלכסנדר אלבון בוויליאמס ולאנס סטרול באסטון מרטין. 



גרנד פרי מיאמי, מסלול רחובות, 8.5.2021 
1. מקס וורסטפן – רד בול
2. שארל לקלר – פרארי 
3. קרלוס סיינז – פרארי 
4. סרג'יו פרז – רד בול 
5. ג'ורג' ראסל – מרצדס 
6. לואיס המילטון – מרצדס 
7. ואטרי בוטס – אלפא רומיאו 
8.  אסטבן אוקון – אלפין
9.  אלכסנדר אלבון – וויליאמס 
10. לאנס סטרול – אסטון מרטין

אליפות העולם לנהגים אחרי 5 מירוצים (מ-22) 
1 שארל לקלר – 104 נק' 
2. מקס וורסטפן – 85 נק' 
3. סרג'יו פרז – 66 נק' 
4. ג'ורג' ראסל – 59 נק' 
5.  קרלוס סיינז – 53 נק' 

אליפות העולם ליצרנים אחרי 5 מירוצים (מ-22) 
1. פרארי – 157 נק' 
2. רד בול – 151 נק'
3. מרצדס – 95 נק' 
4. מקלארן – 46 נק' 
5. אלפא רומיאו – 31 נק'