שברולט ממשיכה בחשיפה האיטית וההזוייה של הגרסה ההיברידית של הקורבט, עם סרטון ש"דלף" לרשת כביכול - אך ברור שהוא הוכן על ידי שברולט, במיוחד עבור תקופת החגים, ושוחרר בתזמון מושלם עם חג המולד.

זו לא הפעם הראשונה שמידע אודות הגרסה ההיברידית החדשה של הקורבט "דולף" לאינטרנט; לפני מספר שבועות חבר פורום קורבט האמריקאי גילה ששברולט פתחה "בטעות" את הקונפיגורטור של הגרסה החדשה באתר הרשמי לכמה שעות, אך באופן מאוד נוח נחשפו רק פרטים ויזואלים מעטים ללא מידע טכני.

כשבוע לאחר מכן המכונית יצאה "במקרה" לסיבוב בכבישים ציבוריים ונתפסה בצילומי ריגול - וכעת, כאמור, התגלגל לרשת סרטון הדריפטים בשלג.

​שברולט קורבט היברידית נחשפת. כמעט
צילום: Corvette Blogger

הסיבה לכל זה ברורה לחלוטין - שחרור מידע אודות דגם חדש טיפין-טיפין מבטיח ליצרן באזז ארוך ומתגלגל, כאשר בכל שבוע כל אתרי הרכב יסקרו את החשיפה החדשה. עם זאת, העובדה שהמידע לא מגיע ישירות משברולט, אלא כביכול מחברי פורום אנונימיים, קצת מוזרה.

ייתכן שאנשי היח"צ של GM סבורים שבדרך זו יזכו ליותר עניין, כשכל העסק אפוף במסתורין, וייתכן שזו הדרך שלהם לבחון ולהרגיל את הקהל לחילול הקודש שבלב המכונה ההיברידית החדשה...

​שברולט קורבט היברידית נחשפת. כמעט
צילום: Corvette Nut / GM

כידוע, קהל רוכשי הקורבט בארה"ב הינו קהל מבוגר יחסית, שמרן ומסורתי. עצם זה שהקורבט עברה למנוע מרכזי ולתיבה כפולת מצמד ללא אופציה ידנית, כבר היה אמור להפריע למעריצים - אבל נראה שהם אימצו את השינוי בשמחה.

כעת מגיע שיקוץ נוסף, הנעה כפולה - לראשונה בקורבט - ואני מניח שמשם הגיעה הבחירה בסרטון דריפטים בשלג, כדי להראות אפילו לגרעין הקשה של הטהרנים שהקורבט כפולת ההנעה לא שכחה איך מסחררים צמיגים. כאמור, שום דבר כאן לא באמת מקרי, וזהו צעד יחצ"ני מחוכם ומתוכנן.

​שברולט קורבט היברידית נחשפת. כמעט
צילום: Corvette Nut / GM

 כך או כך, על התוכניות של שברולט לחשמל את ה-C8 ידענו עוד לפני שהסטינגריי החדשה הוצגה ב-2019, כשה-E-ריי ההיברידית אמורה להוות את נקודת הביניים בין דגם הכניסה ל-Z06 הקיצונית.

מידע טכני, כאמור, לא הודלף עדיין, אך כל הסימנים מצביעים על כך שהגרסה ההיברידית תמשיך לעשות שימוש במנוע ה-V8 האטמוספרי של גרסת הבסיס.

יחידת הכוח העיקרית תישאר ככל הנראה בנפח של 6.2 ליטר והספק של 502 כ"ס, ואליה יתווסף מנוע חשמלי המניע את הגלגלים הקדמיים עם מארז סוללות קטן ברצפה.

​שברולט קורבט היברידית נחשפת. כמעט
צילום: Corvette Nut / GM

עדיין לא ברור אם היא תהיה היברידית נטענת או לא, אך השמועות מדברות על 600 כ"ס, עניין שיחד עם ההנעה הכפולה צפוי לקצר את זמן התאוצה למאה קמ"ש באופן מוחשי.

המסירות צפויות בקיץ 2023. החשיפה הרשמית בקרוב, ככל הנראה אחרי עוד כמה "הדלפות".