קן בלוק (55) נהרג אתמול (שני) בתאונה בזמן שרכב על אופנוע שלג באזור 'מיל הולו' (Mill Hollow) שבמדינת יוטה. משרד השריף המקומי הוציא הודעה כי התאונה התרחשה במדרון בזווית חדה בו ככל הנראה איבד בלוק שליטה על אופנוע השלג אשר נחת עליו ומותו נקבע במקום. התאונה התרחשה במסגרת רכיבה של בלוק עם מספר משתתפים, אולם ברגעי התאונה בלוק רכב בגפו. הוא השאיר אחריו אישה ושלושה ילדים.

בלוק התחיל את קריירת המרוצים שלו עוד בשנת 2005 באירוע ראלי בארה"ב עם קבוצת 'ורמונט ספורטס-קאר' והמשיך להתחרות בקבוצות ואליפויות שונות, כולל אליפות הראלי עולמית (WRC), עד לשנת 2017. האליפות האחרונה בה השתתף הייתה אליפות הראליקרוס העולמית בשנת 2017. 



הפריצה הגדולה שלו לתודעה העולמית קרתה בשנת 2008 אז הציג את הסרט הראשון בסדרה ארוכה של סרטים שבאו אחריו – סרט הג'ימקאנה המקורי שלו בו הציג נהיגה ווירטואוזית ופעלולים מרשימים ששבו את קהל הצופים. מאז הופיע בהופעות אורח שונות (כולל ב'טופ גיר') והמשיך להפיק ולפרסם את סרטוני הג'ימקאנה המושקעים שלו באופן עקבי.

קן בלוק נהרג בתאונת אופנוע שלג
צילום: יח"צ

במהלך השנים בלוק שיתף פעולה עם יצרניות רכב כמו סובארו, פורד, אודי ונוספות והיה מזוהה עם קבוצות ומותגי מונסטר והוניגן. בלוק קידם לאורך השנים פרויקטים נוספים, כולל הקמה ומכירה של חברת נעלי DC אותה קידם גם לאורך השנים במסגרת פעילותו בתחום המוטורי.

קן בלוק, תודה על שגרמת לנו ולמליוני צופים נוספים לחייך ולחלום על מכוניות באוויר.