זה שוב הזמן הזה בשנה בו אתם יכולים להצביע ולהשפיע על זהות הזוכה בתחרות 'אוטו השנה 2023'. מי מכונית השנה שלכם? רכב פנאי גדול ומרשים? היוקרתית האולטימטיבית או מכונית "תקציב" משתלמת? חשמלית או בנזין? הצביעו והשפיעו כאן
 
בשנה החולפת בחנו ב'אוטו' כ-40 דגמים חדשים ואלה נכנסו לתחרות השנה, בה גם לכם יש את היכולת להשפיע על הזוכה בתחרות. אתם, כבכל שנה, מוזמנים להיכנס לאתר ההצבעה ולבחור בדגם שראוי לדעתכם לזכות בתואר "אוטו השנה של ישראל 2023". הדגם הזוכה צריך להיות כזה שמציג עירוב של חדשות, מביא בשורה כלשהי ובעל השפעה על השוק הישראלי ואף מעבר לכך.
 
אז מי יש לנו השנה? טסלה, שזכתה בשנה שעברה עם המודל 3, משתתפת גם השנה עם ה-Y המסקרן. ובכלל, יש לנו שנה מחושמלת עם שלל מתמודדים חשמליים: ב.מ.וו i4 ו-iX, ג'נסיס GV60, וולוו C40, מרצדס עם שלושה דגמים (EQB, EQE, EQS), פולסטאר 2, פולקסווגן ID.4, קיה EV6 ועוד.
 
ואולי השנה יהיה – לראשונה בתולדות התחרות – זוכה סיני? מגוון דגמים ממדינת הענק משתתפים השנה: BYD אטו 3, הונגצ'י E-HS9, צ'רי FX וטיגו 7 פרו, ליפ מוטור T03, לינק אנד קו 01 ועוד.
 
יש גם מגוון דגמי "מרכז שוק" מסורתיים יותר בתפישה ובמוצא: טויוטה השיקה השנה את קורולה קרוס, רכב פנאי קומפקטי נוסף בהיצע שלה הנושא את שמה של המכונית הנמכרת ביותר בעולם, יונדאי מיוצגת ע"י באיון וסטאריה, ניסאן קשקאי משתתף בתחרות, סוזוקי עם ה-S-CROSS וקיה עם הדור חדש לאחד מכלי הרכב הנמכרים ביותר בסגמנט הפופולרי בישראל – הספורטאז'.
 
בקצוות יש לנו את המכוניות הקטנות דוגמת טויוטה אייגו X או סקודה פאביה מצד אחד, ומצד שני מגוון רחב של מכוניות יוקרה החל מה"קאמבק" של אלפא בדמות הטונאלה המסקרן, דרך DS 4 החדשה והמעוצבת ועד לרכבי פאר של ממש כמו לנד רובר ריינג' רובר האייקוני. כל הדגמים הללו הם רק רשימה חלקית.
 
לפני שתצביעו נזכיר כי בכל שנה משתתפים בתחרות רק דגמים חדשים אשר נבחנו על ידינו בארץ במהלך השנה שחלפה מאז התחרות הקודמת. דגמים אשר נבדקו בהשקה בחו"ל, גרסאות נוספות, רמות גימור או דגמים לאחר מתיחת פנים – נשארים בחוץ. אנו מאמינים כי הדגם הראוי לזכות בתואר אינו בהכרח הטוב ביותר – אלא זה המביא עימו גישה רעננה, חידוש מעניין, משבש את השוק או מהווה פשוט תמורה יוצאת דופן למחיר. לכל דגם ברשימה יש מבחן דרכים מלא ומפורט אשר פורסם מעל דפי המגזין המודפס של 'אוטו' ובאתר שלנו, אתם מוזמנים לקרוא, להתרשם, לדבר איתנו על כך ברשתות החברתיות ולבחור – כל קול נספר וכל קול משפיע.
 
הזוכה בתואר 'אוטו השנה של ישראל 2023' יפורסם בהמשך כאן באתר אוטו, באתרים N12 ו-mako, בערוץ 12, במגזין המודפס וברשתות החבריות שלנו.
 
לבחירת אוטו השנה שלכם, לחצו כאן

אוטו השנה הצבעה 2023