מיני חשפה תמונות ופרטים ראשונים של הדור החדש של מיני קאנטרימן, רכב הפנאי הקומפקטי (C-SUV) שלה. נזכיר, דור ראשון של קאנטרימן נחשף בתערוכת ג'נבה 2010 והיה לרכב הפנאי הראשון של היצרנית. הדור השני נחשף בסוף שנת 2016 על בסיס פלטפורמה משותפת עם ב.מ.וו X1, X2 ועוד דגמים והיה לראשון בשושלת עם מערכת הנעה היברידית-נטענת.
 
מיני קאנטרימן 2024, מה שאנחנו יודעים כעת
בשלב זה מיני שומרת את רוב הקלפים קרוב לחזה ומשחררת כמה תמונות של הדור החדש כשהוא עוטה מדבקות הסוואה המטשטשות את קווי העיצוב. ובכל זאת ניתן להבחין בכמה פרטים כמו צורת המרכב שתשמור על הסגנון המוכר לנו מהדגם כיום הכולל מכסה מנוע עגלגל ואופייני למותג וחלק אחורי המסתיים כמעט אנכית. עוד ניתן להציץ ביחידות התאורה מלפנים שנראה ששאבו השראה מקונספט 'אייסמן' אשר נחשף בשנה שעברה.
 
עוד ידוע כי בדומה לדור הקודם גם זה הנוכחי יהיה מבוסס על פלטפורמת ב.מ.וו X1 העדכני ודגמים נוספים של היצרנית הבווארית. בהתאם, מיני קאנטרימן צפוי לחלוק עימו את יחידות ההנעה – בנזין והיברידית-נטענת – וכי לראשונה בתולדות הדגם קאנטרימן יוצע גם בגרסה כל חשמלית.

מיני קאנטרימן חשמלי
צילום: מיני
 
המיני הגרמני הראשון
במיני מציינים כי הדור השלישי של קאנטרימן ייוצר במפעלי ב.מ.וו בלייפציג, וזה יהיה הדגם הראשון של מיני אשר מיוצר כולו בגרמניה. כיום המפעל מעסיק כ-5,600 עובדים וכ-1,000 כלי רכב – דגמי סדרה 1, סדרה 2 גראן קופה וסדרה 2 אקטיב טורר – יוצאים משעריו בכל יום. מהיצרניות נמסר כי בכוונתן להרחיב את פסי הייצור במפעל בהשקעה של עד 800 מיליון יורו עד לשנת 2024.
 
מיני קאנטרימן החדש צפוי להגיע לכבישי אירופה מתישהו בתחילת שנת 2024, ולישראל הוא צפוי להגיע במחצית השנה.

מיני קאנטרימן חשמלי פרופיל
צילום: מיני