מרצדס הציגה בתערוכת מינכן הביתית את הדור השני של ה-E קלאס אול טריין (All Terrain, "לכל תוואי שטח", בתרגום חופשי). הסטיישן המוגבהת מתבססת על הדור העדכני של ה-E קלאס שהוצג לפני מספר חודשים, וזוכה לעיצוב חיצוני קשוח יותר, גחון מוגבה, אלמנטים פנימיים ייחודיים ומגוון מחודש של מערכות הנעה, כולל יחידה היברידית נטענת המספקת טווח חשמלי של עד 101 ק"מ.

בין שינויי העיצוב המבדילים את האול טריין מהדגם הרגיל, נמצא סבכה הדומה לזו של רכבי הפנאי של החברה, פגושים המעניקים זוויות גישה ונטישה משופרות, חיפוי פלסטיק שחור מסביב לקשתות הגלגלים, עיטורי כרום בצדדים, ומשטח העמסה מנירוסטה על הפגוש האחורי.

בתא הנוסעים נוספו דוושות מתכתיות ושטיחי רצפה עם לוגו All Terrain.

מרצדס E קלאס 2024
צילום: מרצדס

מבחינת ממדים, המכונית החדשה ארוכה מקודמתה ב-1.7 ס"מ (495 ס"מ) ורחבה ב-3.3 ס"מ (190.4 ס"מ), כאשר בדומה ל-E קלאס הרגילה,  בסיס הגלגלים צמח ב-2.2 ס"מ (296.1 ס"מ). 
תא המטען מציע את אותם 615 ליטר כמו הסטיישן הרגילה, ומתרחב ל-1830 ליטר כאשר המושב האחורי מקופל. מארז הסוללות בגרסה ההיברידית-נטענת מקטין את שטח המטען הזה ב-155 ליטר.

הסטיישן היוקרתית תימכר עם מבחר של מערכות הנעה, שכולן כוללות תיבת תשעה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה כסטנדרט.

מרצדס E קלאס 2024
צילום: מרצדס

גרסת הבסיס היא מרצדס E220d המצוידת במנוע טורבו-דיזל 2.0 ל' המפתח 197 כ"ס, כאשר באגף הבנזין תוצע גרסת E450 עם מנוע 3.0 ליטר טורבו המייצר 381 כ"ס - ושתיהן משודכות למערכת היברידית מתונה 48 וולט.

הגרסה ההיברידית נטענת, E300de, משלבת את מנוע הדיזל הנזכר לעיל עם מנוע חשמלי המותקן בתיבת הילוכים כדי לייצר הספק משולב של 312 כ"ס. בזכות סוללה של 19.5 קוט"ש, היא מספקת טווח חשמלי של בין 85 ל-102 ק"מ.

מרצדס E קלאס 2024
צילום: מרצדס

האול טריין מצוידת במתלי אוויר עם שיכוך אדפטיבי לכל גלגל בנפרד, וזוכה למרכב מוגבה ב-4.6 ס"מ בהשוואה לזה של ה-E קלאס הרגילה.

קפיצי האוויר יורידו אוטומטית את גובה הנסיעה ב-1.5 ס"מ במהירויות שמעל 120 קמ"ש כדי להפחית את הגרר האווירודינמי בכביש מהיר.

השיווק באירופה צפוי לתחילת 2024. מחירים טרם פורסמו.

מרצדס E קלאס 2024
צילום: מרצדס