פורשה פאנאמרה מסתובבת על גלגליה בכבישי העולם מאז שנת 2009 והייתה תוספת חשובה במבחר הדגמים של היצרנית. כעת, כאשר הדור השני מתקרב לציון 8 שנים, הגיעה העת להציג דור חדש בשושלת – החשיפה הרשמית מתוכננת לסוף חודש זה.
 
ובכל זאת בפורשה לא יכלו "להתאפק" וחשפו תמונות ופרטים ראשונים על פאנאמרה החדשה, כולם מתמקדים בתא הנוסעים וסביבת הנהג של מכונית היוקרה.
 
פורשה פאנאמרה החדשה מתקרבת: הנה תא הנוסעים
צילום: יצרן

פורשה פאנאמרה חדשה, הפרטים שישנם
פורשה שחררה מעט תמונות של סביבת הנהג החדשה, וזו עוצבה בהשראת פורשה טייקאן החשמלית, ביטוי של כך ראינו כבר בקאיין המחודש. מול הנהג לוח מחוונים דיגיטלי ללא מסגרת במבנה מעוקל ובגודל 12.6 אינץ' המציע מגוון אפשרויות תצוגה, כולל 5 המחוונים הקלאסיים של פורשה. גלגל ההגה גם הוא בעיצוב חדש ובורר ההילוכים עבר לצד לוח המחוונים.
 
במרכז מסך מולטימדיה גדול המציג את הממשק החדש של היצרנית כאשר פורשה מציינים כי נעשה ניסיון להפחית את מספר הכפתורים. בפורשה השאירו כמה כפתורים שישמשו כקיצורים לתפריטים השונים ולתפעול מערכת המיזוג. אגב מיזוג, בפורשה הלכו בדרכה של טסלה וכיוון זרימת האוויר נשלט אלקטרונית. ואם היו חסרים מסכים, כעת ישנו מסך נוסף מול הנוסע ואפשרות לתצוגה עילית לנהג.

פורשה פאנאמרה החדשה מתקרבת: הנה תא הנוסעים
צילום: יצרן
 
כאמור, בשלב זה הפרטים מעטים ופורשה אינה מפרטת אם מדובר למעשה בדור חדש לגמרי או מתיחת פנים מקיפה לדור היוצא, מהלך שכבר נעשה עם קאיין המחודש.
 
בכל מקרה, סביר שהיא תחלוק עם קאיין לפחות חלק מיחידות ההנעה. במקרה של קאיין ההיצע נפתח עם מנוע V6 כפול מגדשים בנפח 3.0 ל' המפיק 355 כ"ס, דרך V8 מוגדש בנפח 4.0 ל' עם הספק של עד 650 כ"ס. לצד אלה ישנן כמה גרסאות היברידיות-נטענות בהספקים של 470-740 כ"ס המציעות טווח נסיעה חשמלי של כ-80 ק"מ.