הצצה ראשונה: MG ZS החדש

רכב הפנאי המשפחתי ישווק עם מנוע היברידי, בעתיד גם גרסת בנזין רגילה ושיפורים דינמיים ובטיחותיים

קרוב לשמונה שנים אחרי חשיפת הדור הראשון, חברת MG הבריטית (תחת בעלות SAIC הסינית) חושפת היום (ד') מספר תמונות ראשונות ופרטיים חלקיים אודות הדור השני של ה-ZS, רכב הפנאי המשפחתי שהפך להיות אחד המבוקשים בקבוצתו באירופה וזכה גם לפרשנות חשמלית פופולרית בישראל (הנמכר מסוגו לתקופה מסוימת).  

ה-ZS החדש יהיה גדול מקודמו, מתקדם ממנו משמעותית מבחינת מכללים, ביצוע, רצפה, בטיחות וטכנולוגיה ומתכתב עם שפת העיצוב של הדגמים החדשים ביותר של MG, ביניהם ה-MG3 וכן ה-HS החדש, מארוול R, עם קצת אזכורים קלים אפילו לסייברסטר החשמלית.  

1700931צילום: יצרן

הרכב החבילות של ה-ZS אמור לטפח את מערכת היחסים המתגמלת בינו לבין הנהגים וישמר את המוטיב הכלכלי של MG, כלומר תמורה מקסימלית ליורו/שקל, תוך שימוש נרחב באבזור וצעצועים. על פי תא הנוסעים, אפשר ללמוד ש-MG ביצעו שינויים גדולים במראה וטיפלו גם בנושא המרקמים והפונקציונליות של המערכות עם שימוש בצג ראשי 12 אינץ ולוח מחוונים דיגיטלי 7 אינץ'.   

בבסיס הסגל, בעתיד יעמוד מנוע בנזין כדגם הכניסה, אך הגרעין של המכירות שיפתח את השיווק יהיה הדגם ההיברידי; כאן מדובר על יחידת כוח בנפח 1.5 ל' בנזין עם סוללה קטנה (1.88 קווט"ש) ומנוע חשמלי בתפוקה מרבית של כ-200 כ"ס, עם האצה ל-100 קמ"ש בפחות מתשע שניות. ב-MG מדברים על צריכה ממוצעת של כ-25 ק"מ לליטר והוא ימוצב מול יונדאי קונה הייבריד ודומיו.  

1700932צילום: יצרן

המחירים שלו באנגליה, לפי כלי התקשורת בממלכה עומדים על כ-25 אלף לירות שטרלינג לגרסה הבכירה ביותר עם כל התוספות. כיום, נמכר בישראל ה-ZS בגרסתו החשמלית תמורת כ-160 אלף שקל. היבואנית של המותג לארץ דוד לובינסקי תייבא אלינו את הדור החדש בשנה הבאה, מוצמד אל מערכת הנעה היברידית בשלב ראשון. 

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.