בחרטום של ה-RSQ8 מנוע V8 כפול מגדשי טורבו בנפח 4.0 ל' מוצמד אל תיבת הילוכים 8-מהירויות S-טרוניק והנעה כפולה (קוואטרו) עם חלוקת כוח ממוחשבת בין הסרנים. המערכת מחלצת הספק מרבי של 640 כ"ס ב-6600 סל"ד ומומנט של 86.7 קג"מ הזמינים בתחום שבין 2,300-4,500 סל"ד.
את המיאוץ ל-100 קמ"ש, יסיים ה-RSQ8 בזמן מסחרר של 3.6 שניות ועד מהירות מרבית מבוקרת אלקטרונית של 250 קמ"ש. כדי לטפל בעוצמה, ניהול וניהוג, אודי שדכה לו מערכת מתלים אדפטיבית רב-ממדית עם מספר מצבי שיכוך, כיול, וכן מערכת בלימה קרמית משודרגת, מערכת פליטה חדשה, היגוי לגלגלים האחוריים וכן דפרנציאל מוגבל החלקה, בין היתר.

ל-RSQ8 חבילת אבזור אחת, עשירה מאוד מבחוץ ובפנים, וזו כוללת תצוגה עלית, טעינה אלחוטית לסלולרי, תקרה פנורמית, מערכת מולטימדיה המבוססת על קוקפיט וירטואלי עם מוניטור 10", לוח מחוונים דיגיטלי מלא 12", במת סאונד של באנג אנד אולפסן עם 17 רמקולים פזורים בקבינה ואפקט תלת ממדי, מושבי ספורט, לוגואים RS, מושבים קדמיים חשמליים מחוממים וממוזגים עם עיסוי, בקרת אקלים 4-אזורית ועוד. כל מערכות ההגנה, נמצאות על סיפונו.

הקיט החיצוני מובחן עם תמה מושחרת המעניקה לרכב חזות שהולמת את יכולותיו המוצהרות. בצד הטכנולוגי פנסי לד מטריקס, איתותים דינמיים, חתימת תאורה ייחודית, קליפרים בצבע אדום, ספויילריםו וכן חישוקים חדשים בקוטר של 22" עם עשרה חישורים וצמיגי 295/40.
למחיר הנקוב, יש להוסיף גם אגרת רישוי בעלות של 5,203 שקלים.
