בארה"ב החלו לנתח את הביצועים המסחריים של הסייברטאק כ-14 חודשים לאחר השקתו, והגיעו למסקנה חד משמעית: "מדובר בסייברפלופ", כך אומר קארל בראור, מנכ"ל חברת iseecars, אחד האתרים המובילים באמריקה לחיפוש רכבים וזיהוי מגמות בשוק. "אני חושב שאפשר להודות כעת בפה מלא - הרכב הזה נכשל לגמרי".
בראור טוען שייתכן שמאסק עשה טעות שיפוטית שהשווה אותו לטנדר הנמכר ביותר בארה"ב. "צריך לזכור שהם דיברו בטסלה בנשימה אחת עם פורד F-150 בגרסתו הרגילה - לא החשמלית. הם הבטיחו רף חדש של יכולת, אמרו סופר רווחי, סופר חזק ומיוצר בהיקפים גדולים מאוד. שום דבר מזה לא התממש".
בנובמבר 2023 טסלה דיווחה על מיליון הזמנות לסייברטראק, אך המכירות הסתכמו ב-2024 רק ב-39 אלף יחידות. במאי האחרון, מאסק ציין במסגרת כינוס בעלי המניות כי הוא מעריך שיוכל למסור בין 250 ל-500 אלף רכבי סייברטראק. גם הערכות אלה, התבדו.

"אני חושב שהרעש הראשוני, ההתרגשות וההייפ של הסייברטראק התנדפו במהירות", אמר רובי דגרף, מנהל תובנות מוצר ב-AutoPacific לסוכנות הידיעות של 'אוטמוטיב ניוז'. "ראיתי הרבה יותר בעלי F-150 Lightning ו-R1T (ריוויאן) שמשתמשים בטנדרים שלהם לעבודה, במקום להסתובב במפגני ראווה ברחבי העיר עם עטיפת אפטר מרקט".
המחירים גם לא עשו לסייברטראק הנחות; מאסק דיבר על טנדר חשמלי ב-40 אלף דולר, אולם בסופו של דבר בעת השקתו נמכר בסכום כפול מזה, והגרסה הבסיסית ביותר עתידה להמכר ב-65 אלף דולר. בחודשים האחרונים, מנסים לקדם את המכירות באמצעות הנחות סמליות - עד 3,000 דולרים.

"יעדי המכירות הראשוניים של הסייברטראק שהטיף מאסק לפני שנים הם פשוט בדיחה, זה ממש קומי כל הסיפור הזה", אמר דגרף. "זה פשוט מוצר מטופש, מלמעלה ועד למטה. תראה את טסלה מודל 3 - הוא ממש ממש טוב. הלוואי שטסלה הייתה יכולה לשקף את הביצוע המצוין הזה ולתרגם אותו במקום אחר, שימושי יותר, נכון יותר במקום לבזבז זמן על הסייברטראק".
מהצד השני, ואם נשים רגע בצד את היוהרה של טסלה, גם את האמירות, גם את המלעיזים, אפשר לבחון את הסייברטראק בתוך סוגריים, בפרופורציות הנכונות - מול מתחריו החשמליים. בקטגורייה שלו, מכר יותר יחידות מפורד F-150 לייטינג ופי שלושה מהטנדר של ריוויאן. ובכלל, רוב הרוכשים, כך על פי מחקרים שבוצעו השנה, כלל לא מביעים חרטה - להפך.
כך או אחרת, טסלה סייברטראק יושפע, כמו רבים מהרכבים החשמליים מעליות המחירים, ביטול הסובסידיות, והמתחרים החדשים שעוד יגיעו. כל אלה, לא יסללו למאסק את הדרך למספרים עליהם דנו בישיבות הסגורות במהלך פיתוחו ב-2019.