הרבה משקל מונח על כתפיה של הטווינגו EV, שגרסה טרום-סדרתית שלה, באורך 3.75 מ' הוצגה במסגרת תערוכת הרכב בבריסל. להבדיל מקודמתה, שפותחה יחד עם סמארט ב-2014 וייצורה כבר פסק, הטווינגו החדשה, בזכות פלטפורמה עדכנית, מידות מוגדלות והרבה תובנות מהמטה של רנו בשנחאי, מוגדרת כדגם בעל חשיבות אסטרטגית; ברנו מבשלים השקה בתחילת 2026 כאשר תמורת 20 אלף יורו מקבלים טווח נסיעה מרבי של 300 קילומטרים מסוללת 35 קוט"ש ברוטו.

העיצוב החיצוני חתום, וגם הוא בהשראת הדור הראשון מ-1992. אך הייתה זו חשיפת תא הנוסעים בבריסל שתוכננה כ"אירוע" משמעותי בהליך הייצור שלה, שמשך אל הבמה של החברה לא מעט מבקרים וכלי תקשורת כשהוא ב-85% סיומת. התמה של סביבת הנהג והנוסעים משלבת בין עיצוב מינימליסטי ועגול לבין שימוש בצגים דיגיטליים כפולים, וכן קצת מוטיבים "שכונתיים" וצעירים כמו ידיות בצורת גלגלי סקייטבורד לכיוון המושבים.

מערכת המולטימדיה מנוהלת על ידי צג ראשי 10" ולוח מחוונים דיגיטלי 7", ומסביב 4-מושבים (ספסל אחורי מתקפל במלואו - כמו בדור הראשון), עליהם גם תרכובת בד שחולקת כבוד לטווינגו המקורית עם תבניות וצורות מיוחדות. זאת ועוד, תמצאו גם מגנטים להצמדת הטלפונים הסלולרים למשענות הגב של השורה הראשונה, תאורת אווירה אדפטיבית ועוד.
גרסת הייצור המלאה של הטווינגו תובחן מהדגם האחרון רק בגודל החישוקים - 18" במקום 20" ברכב הראווה, והעיצוב החייכני יישמר במלואו עם קצת שינויים בתיחום הפנסים. הייצור יהיה במפעל הסלובני של רנו בנובו מסטו בקצב ייצור של 150 אלף יחידות בשנה - ובצרפת תהיינה הטבות "סביבתיות" בשיעור של עד 2000 יורו, כך שהמחיר יחל למעשה ב-18 אלף יורו.