MG סייברסטר החדשה בישראל – המחיר החל מ-349,000 שקלים
הרודסטר החשמלית הראשונה בישראל של מותג MG משלבת את מורשת המותג הבריטי מהעבר עם הייצור הסיני העכשווי
חברת לובינסקי, יבואנית MG, משיקה היום (שני) את סייברסטר (Cyberster) – הרודסטר החשמלית של היצרנית הסינית שמקור שם המותג שלה בריטי וראשיתו ב-Morris Garage שנוסד ב-1924.
מותג MG התפרסם בעיקר בדגמי רודסטר – מכונית פתוחה דו-מושבית – שיצר, כולל דגמים מפורסמים כמו MGB, מידג'ט ועוד. מותגMG נמכר לענק הסיני SAIC ב-2006, וזה המשיך לייצר עד 2011 את הרודסטר MGF שתחילתה עוד ב-1995.
צילום: רונן טופלברג
מאז, עכשיו
הדגם סייברסטר משמר את המבנה המקורי של דגמי רודסטר, ועושה את זה בדרכה של MG העכשווית: מנוע חשמלי, הנעה אחורית כנדרש אך גם כפולה לביצועים מהסוג הנוכחי. כדי לחזק את הייחוד של דגם זה, לסייברסטר דלתות הנפתחות כלפי מעלה ("דלתות מספריים", "דלתות שחף").
לסייברסטר בסיס גלגלים של 269 ס"מ, אורכה 453.5 ס"מ, רוחבה 191 ס"מ וגובהה 133 ס"מ. נפח תא המטען 249 ליטרים והמשקל 1885 ק"ג לגרסת ההנעה האחורית, 1985 ק"ג להנעה הכפולה. תקרת הבד (גג רך נפתח) מסיימת את פעולתה ב-10 שניות ומוגבלת בביצוע עד 50 קמ"ש בתנועה.
צילום: רונן טופלברג
בהתאם לנדרש
בגרסת המנוע היחיד/הנעה אחורית מייצר הרכב תפוקה מכובדת – 340 כ"ס ו-48.4 קג"מ – והביצועים בהתאם: מ-0 ל-100 קמ"ש ב-5 שניות, מהירות מרבית של 195 קמ"ש, ו-80 ל-120 קמ"ש ב-2.1 שניות. בגרסת שני המנועים/הנעה כפולה התפוקה מרשימה – 510 כ"ס ו-73.9 קג"מ – והביצועים כבר בתחום מכוניות על, עם האצה ל-100 קמ"ש ב-3.2 שניות; המהירות המרבית מוגבלת ל-200 קמ"ש. כמו כן, לרכב מערכת בלימה של 'ברמבו'.
צילום: רונן טופלברג
בשתי הגרסאות סוללת 77 קוט"ש, הטווח הוא 507 ק"מ בגרסת ההנעה האחורית ו-443 ק"מ בכפולה והספק הטעינה המהירה בשתיהן 144 קילוואט. משך הטעינה במסוף מהיר מ-20 ל-80% אורך 40 דקות, ואילו טעינה ב-11 קילוואט/שעה אורכת בסביבות 7-7.5 שעות.
צילום: רונן טופלברג
והרי המחירים
סייברסטר מוצע בישראל ברמת אבזור אחת, 'GT'. מחיר גרסת ההנעה האחורית הוא 349,000 שקלים, ובמפרט: גג נפתח-חשמלית, תאורת לד, חישוקי "19, מצלמות היקפיות, מפתח חכם, בקרת אקלים מפוצלת, צג "7 בכל אחד מצדי לוח המחוונים, שיקוף סלולרי, תפעול חשמלי למושבים, ריפוד המשלב עור נאפה.
מחיר גרסת ההנעה הכפולה הוא 379,000 שקלים, ובזו חישוקי "20, פריטי פנים וריפוד בהופעה ספורטיבית יותר.
הדגמים מוזמנים בהתאמה אישית, ומשך ההמתנה מותנה בגרסה: כך למשל גוון אפור, כסף ואדום יגיעו לאחר ארבעה חודשים, ואילו רכב בצבע צהוב, בז' או ירוק ימסר לאחר חמישה חודשים.
מסגרת האחריות לרכב היא שבע שנים/150 אלף ק"מ ולסוללה שמונה שנים/150 אלף ק"מ. טיפול מבוצע פעם בשנה או כל 24 אלף קילומטרים. כן נמסר כי עד ל-15 באוגוסט נכללת חבילת הטבות בשווי 14 אלף שקל; זו כוללת כיסוי ממותג, עמדת טעינה וכבל 3. כמו כן, ניתנים חמישה טיפולים.
כתבות אחרונות
-
ניר בן טובים , 22/12/2025 -
ניר בן טובים , 22/12/2025כדאי לקנות חשמלית משומשת בשנה הבאה?
-
אלי שאולי, 22/12/2025ג'ילי תשיק בארץ שני דגמים ב-2026
-
יוסי צרפתי, 22/12/2025הפסקת חשמל: פולקסווגן עוצרת את שיווק ה-ID.BUZZ
-
אלי שאולי, 22/12/2025היכון להסתערות: התוכניות של הענקית הסינית שמאחורי אורה
-
ניר בן טובים , 21/12/2025"לא ידענו מה יקרה": הסוד מאחורי הקמת קופרה נחשף
-
ניר בן טובים , 21/12/2025יונדאי סטאריה מתרענן לשנת 2026
-
רוני נאק, 21/12/2025אקספנג G6 – מבחן דרכים (מתיחת פנים)
-
ניר בן טובים , 21/12/2025ניסאן מהדקת שורות: הג׳וק יהפוך לחשמלי וייווצר על פלטפורמת הליף