ביום חמישי הקרוב, 14 בספטמבר, תיפתח תערוכת פרנקפורט בפעם ה-67. תערוכת הרכב בפרנקפורט, המתקיימת אחת לשנתיים (ברוטציה עם תערוכת הרכב של פריז), היא תערוכת הרכב הוותיקה ביותר (1897) ואחת הגדולות (252,000 מ"ר) והחשובות ביותר בעולם הרכב, ובאופן מסורתי מוצגים בה רבים מהדגמים החשובים שנפגוש על הכביש במהלך השנה הקרובה. על מנת לעשות סדר בין שלל ההשקות, ריכזנו כאן עבורכם את רשימת הדגמים החדשים שיוצגו בתערוכה. שימו לב כי מדובר בכתבה מתעדכנת.
  
עבור המעוניינים לבקר בתערוכה, נזכיר כי מרכז הכנסים בו מתקיימת התצוגה נקרא Messe וניתן להגיע אליו במגוון דרכים ואמצעים. מהתחנה המרכזית (Hauptbahnhof) ניתן להגיע לתצוגה באמצעות רכבת פרברית (Suburban Rail – מופיע כ-S-Bahn – באמצעות קווים S3, S4, S5, S6), רכבת חשמלית (קווים 16,17) או רכבת התחתית (U4). ניתן גם להגיע במונית, או אפילו ללכת ברגל (רבע שעה). עבור המגיעים ישירות משדה התעופה של פרנקפורט, מדובר בנסיעה של 20 דקות במונית, אולם ניתן גם להשתמש ברכבת הפרברית, המגיעה לתחנה המרכזית של פרנקפורט.
 
אודי A8
מתי בישראל: תחילת 2018
דור רביעי לספינת הדגל של אודי, אמור להציע את מיטב הטכנולוגיה שיש ליצרן להציע. אם בתחום הנוחות, ואם בתחום הבטיחות – כולל מערך עזרי נהיגה מתקדמים, המאפשרים נהיגה אוטונומית כמעט-לחלוטין עד 60 קמ"ש. הדגם החדש מעט גדול יותר מקודמו, ויוצע – כמקובל – עם מגוון גדול של מנועים: בנזין, דיזל ובנזין-היברידי, עם הספקים האמורים לחצות את קו 600 כ"ס.
תערוכת פרנקפורט 2017 – כל הדגמים החדשים (מתעדכן)
צילום: מנהל
 

אופל אינסיגניה GSI
מתי בישראל: לא ידוע
גרסת GSI של אינסיגניה תהיה הגרסה הספורטיבית-למחצה של הדגם, שלב אחד לפני OPC. אל מערכת ההנעה היותר-בכירה, המוצעת גם בגרסה הרגילה של הדגם (2.0 ליטר טורבו, 260 כ"ס, הנעה כפולה), תצרף ה-GSI מתלים מונמכים ובולמי זעזועים אדפטיביים.
תערוכת פרנקפורט 2017 – כל הדגמים החדשים (מתעדכן)
צילום: מנהל 
ב.מ.וו 6GT
מתי בישראל: עוד השנה
על אף שם הדגם החדש, 6GT היא למעשה דור המשך ל-5GT - גרסת ליפטבק שימושית לסדרה 5 מהדור הקודם. 6GT מציעה רעיון דומה, הפעם בשיוך למשפחת סדרה 6 – וגם הפעם הבסיס הוא סדרה 5 (הנוכחית, בניגוד לשאר גרסאות ה-6 שמבוססות עדיין על ה-5 הקודמת). היא גדולה משמעותית מה-5GT, וגם מסדרה 5 הנוכחית. 6GT תוצע עם שני מנועי בנזין ומנוע דיזל אחד והנעה אחורית תקנית או הנעה כפולה בתוספת תשלום.
תערוכת פרנקפורט 2017 – כל הדגמים החדשים (מתעדכן)
צילום: מנהל

ב.מ.וו סדרה 3 חשמלית
מתי בישראל: לא ידוע
ב.מ.וו עתידה לחשוף בתערוכה גרסה חשמלית לחלוטין לסדרה 3, כמענה לטסלה מודל 3 המצליחה. הגרסה החשמלית צפויה להציע טווח נסיעה של 400 ק"מ בין טעינות, אך בשלב זה לא ברור האם יהיה מדובר בגרסה לייצור המוני, או כגרסה מקדמת-תדמית – עם משמעות ברורה על תג-המחיר.

ב.מ.וו M5
מתי בישראל: תחילת 2018
ב.מ.וו מציגה דור חדש ל-M5 – עם יותר כוח, פחות משקל והנעה כפולה, לראשונה בתולדות M5. הביצועים בקו ישר מדהימים (3.4 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש, 11.1 שניות מ-100 ל-200 קמ"ש), אבל עם משקל עצמי של 1855 ק"ג, הנהיגה בכבישים המפותלים צפויה להיות מאתגרת – במיוחד עבור האמיצים שישתמשו במצבי הקיצון, עם הנעה אחורית לחלוטין ובקרות מנוטרלות.
 
תערוכת פרנקפורט 2017 – כל הדגמים החדשים (מתעדכן)
צילום: מנהל
 
ב.מ.וו X2
מתי בישראל: אמצע 2018
דגם פנאי-קופה, אח קטן ל-X6 ול-X4. מבוסס על רצפת X1, מה שאומר הנעה קדמית (או כפולה, בתוספת תשלום) ומנועי בנזין ודיזל, 3 ו-4 צילינדרים, בהספקים של עד 231 כ"ס. כמו גרסאות הפנאי-קופה האחרות של היצרן, גם X2 צפוי להיות יקר מ-X1, שמחירו ההתחלתי בישראל 245,000 שקלים.
 
תערוכת פרנקפורט 2017 – כל הדגמים החדשים (מתעדכן)
צילום: מנהל
 
ב.מ.וו X3
מתי בישראל: תחילת 2018
דור שלישי לרכב הפנאי היוקרתי. המפרט הטכני המלא ייחשף בסמוך לתערוכה, אולם כבר כעת ידוע שהדגם החדש מעט גדול מקודמו, ושמבחר הגרסאות יכלול לראשונה גרסת M Performance, עם 360 כ"ס ונתון האצה מעמידה ל-100 קמ"ש בן 4.8 שניות.
  

ב.מ.וו X7
מתי בישראל: תחילת 2019
ב.מ.וו תציג בתערוכה קדימון לרכב הפנאי X7 – רכב הפנאי הגדול ביותר של החברה מעולם, שימוצב מעל X5 ומיועד להתחרות במרצדס GLS הוותיק. הרבה פרטים עוד אין, אבל הדגם החדש יוצג בגרסת-ייצור כבר במהלך השנה הקרובה, וצפוי להציע מערכות הינע מבוססות מנועי בנזין, דיזל ובנזין-היברידי. על אף שלגרסת התצוגה שישה מושבים בלבד, הגרסה הסדרתית צפויה להיות מוצעת עם שבעה מושבים.
תערוכת פרנקפורט 2017 – כל הדגמים החדשים (מתעדכן)
צילום: מנהל  
 
ב.מ.וו i3s
מתי בישראל: אמצע 2018
ב.מ.וו מוסיפה למבחר הגרסאות של i3 גם גרסה חמימה – עם מנוע חזק יותר (184 כ"ס, לעומת 170), מרכב שונה ומערכות מתלים והיגוי בעלות כיול ספורטיבי יותר. הנעה אחורית ומנוע אחורי כבר ישנם, ועכשיו נותר לראות האם ההנאה קיימת גם בעידן החשמל.

ב.מ.וו i8
מתי בישראל: לא ידוע
אחרי ארבע שנות שירות בדיוק, צפויה ב.מ.וו להציג מהדורה מעודכנת ל-i8, מכונית הספורט ההיברידית שלה. רשימת החידושים הידועים בשלב זה כוללים מערכת הנעה משופרת וחזקה משמעותית, על בסיס היחידה ההיברידית הקיימת – עם 422 כ"ס, לעומת 362 כ"ס כיום – וכן סוללה בעלת נפח גדול מבעבר – ככל הנראה 10 קילוואט-שעה, לעומת 7.1 כיום. כמו כן, צפויה להיחשף רשמית גם גרסת רודסטר, בעלת גג-בד רך.

ב.מ.וו סדרה 8/ M8
מתי בישראל: לא ידוע
ב.מ.וו עתידה לחשוף בפרנקפורט דור חדש למכונית הקופה הגדולה, סדרה 8 – שתתחרה במרצדס E קלאס קופה (או ב-S  קופה, עוד לא ברור), לקסוס LC ואסטון מרטין DB11. בשלב זה ידוע כי סדרה 8 תתבסס על רצפת סדרה 5/ 7, וכי מבחר הגרסאות יכלול שתי גרסאות בעלות הספק של 600 כ"ס, כשאחת צפויה להיות גרסה ספורטיבית (M8) והאחרת רגועה יותר, עם מנוע V12 שמקורו ברולס רויס גוסט.
 

בנטלי קונטיננטל GT
מתי בישראל: כרגע אין ייבוא סדיר של בנטלי לישראל
דור חדש למכונית הקופה הגדולה (480.5 ס"מ, 2240 ק"ג), החזקה (מנוע W12 עם 635 כ"ס, 3.7 שניות ל-100 קמ"ש) והיקרה (כ-160,000 ליש"ט, כ-740,000 שקל לפני מיסים). אחת המכוניות הנחשקות והמתקדמות בתעשיית הרכב, המציעה שילוב בין הופעה קלאסית, טכנולוגיה ורמת איכות ייצור ועידון מהגבוהות ביותר.
   
דאצ'יה דאסטר
מתי בישראל: אמצע 2018
דור חדש לרכב הפנאי הרומני-צרפתי, אחרי שמונה שנות ייצור. כרגע עוד לא ברור האם מדובר בדגם חדש לגמרי או במתיחת פנים עמוקה, והאם איכות הגימור המשופרת ורמת האבזור הגבוהה יותר, יגררו עלית מחירים.  
תערוכת פרנקפורט 2017 – כל הדגמים החדשים (מתעדכן)
צילום: מנהל 
 
הונדה CR-V
מתי בישראל: לא ידוע
הדור חדש של רכב הפנאי הבינוני נחשף לפני כמעט שנה בגרסתו האמריקאית, אולם הונדה הצהירה כי הגרסה האירופית והאמריקאית תהיינה זהות. הדגם החדש גדול מקודמו, אך יחד עם זאת קל ממנו, אך החידושים הגדולים נמצאים בגזרת מערכת ההנעה, עם אפשרות בחירה בין מנוע טורבו-בנזין לבין מערכת הנעה היברידית נטענת-רשת.
 

הונדה ג'אז
מתי בישראל: לא ידוע
שלוש שנים אחרי הצגת הדגם הנוכחי, הונדה תציג בפרנקפורט את המהדורה המחודשת לג'אז. עיקר השינויים הם עיצוביים, וגם אז מדובר בשינויים קלים למדי. גרסת 1.5 ליטר עם 130 כ"ס נוספה למבחר הגרסאות, אך לא צפויה להיות מוצעת אצלנו.
 
 
טויוטה יאריס GRMN
מתי בישראל: לא תגיע
טויוטה תציג בפרנקפורט את מהדורת GRMN לטויוטה יאריס – המקבילה היפנית ל-GTI (פיג'ו 208, פולקסווגן פולו), ST (פורד פיאסטה) ו-OPC (אופל קורסה). יחד עם זאת, בשונה ממתחרותיה האירופיות, המהדורה ה"חמה" של היאריס תוצע בכמות מוגבלת של 400 יחידות בלבד. 400 הרוכשים ייהנו ממנוע 1.8 ליטר בעל מגדש-על עם 212 כ"ס, דיפרנציאל מוגבל החלקה, שלדה מחוזקת ומתלים משופרים.

יונדאי קונה
מתי בישראל: עוד השנה
קונה משתייך לפלח רכבי הפנאי הקטנים, הכולל את סוזוקי ויטארה, שברולט טראקס ועוד – ולמעשה, יש לו גם מתחרה מבית, i20 קרוס. כרגע לא ברור עם אילו מערכות הנעה יוצע הדגם, אולם ידוע כי תיבה אוטומטית תוצע עם מנוע בנזין בנפח 2.0 ליטר (149 כ"ס, תיבת שישה הילוכים פלנטארית) או טורבו בנזין בנפח 1.6 ליטר (177 כ"ס, תיבת שבעה הילוכים רובוטית דו-מצמדית, הנעה כפולה). ההערכה היא כי היבואן יתמחר את הדגם בין ה-i20 קרוס לטוסון.
  

יונדאי i30N, יונדאי i30 פאסטבק
מתי בישראל: לא ידוע
יונדאי תציג בתערוכה שתי גרסאות חדשות למשפחתית הקומפקטית שלה – אחת ספורטיבית ואחת אופנתית. הגרסה הספורטיבית – I30N, הדגם הראשון של חטיבת הספורט החדשה – מציעה מפרט טכני מעורר למדי, עם 250 כ"ס ותיבה ידנית, או 275 כ"ס במסגרת "חבילת ביצועים", הכוללת בין היתר גם דיפרנציאל (קדמי) מוגבל החלקה. הגרסה השנייה היא גרסת ליפטבק, המציעה מרכב חמש דלתות משפחתי בעיצוב דמוי קופה.
 

יגואר E פייס
מתי בישראל: תחילת 2018
יגואר מרחיבה את היצע רכבי הפנאי שלה, ומוסיפה ל-F פייס אח קטן – E פייס. הדגם החדש יציע מדרגת כניסה זולה יותר לרכב פנאי של יגואר. ה-E מיועד להתחרות בפלח רכבי הפנאי הקומפקטיים היוקרתיים, כדוגמת מרצדס GLA, אודי Q3, ב.מ.וו X1 וריינג' רובר איווק, איתו חולק ה-E מכלולים רבים. אולם לפחות באירופה, ה-E פייס יקר יותר מהמתחרים הנ"ל.
 

יגואר I פייס
מתי בישראל: לא ידוע
יגואר צפויה לחשוף בתערוכה את גרסת הייצור של רכב הפנאי החשמלי, I פייס – המענה של יגואר לטסלה מודל X. יחידת ההנעה של I פייס כוללת  שני מנועים חשמליים, בהספק משולב של 395 כ"ס ומומנט של 71.3 קג"מ. ההנעה כפולה, האצה מעמידה ל-100 קמ"ש תארך 4 שניות וטווח הנסיעה הרשמי הוא 500 ק"מ בין טעינות.

למבורגיני אוונטדור S רודסטר
מתי בישראל: כרגע אין ייבוא סדיר של למבורגיני לישראל
כמשתמע משמה, זוהי גרסת רודסטר לדגם הבכיר של למבורגיני, אוונטדור S. בסוף 2016 נחשפה לראשונה גרסת S – אז במרכב קופה בלבד – שהחליפה את האוונטדור ה"רגילה". גרסת S מציעה מנוע מחוזק (על בסיס מנוע ה-V12 בנפח 6.5 ליטר המוכר) עם 740 כ"ס במקום 700, היגוי לארבעת הגלגלים והופעה חיצונית שונה, קרבית מבעבר ויעילה יותר מבחינה אוויודינאמית, לדברי למבורגיני. עכשיו נוסף לכל זה גם גג נפתח – גג קשיח בעל משקל קל במיוחד, הניתן לאחסון בתא המטען הקדמי.
 
תערוכת פרנקפורט 2017 – כל הדגמים החדשים (מתעדכן)
צילום: מנהל 

לקסוס NX
מתי בישראל: תחילת 2018
מתיחת פנים לרכב הפנאי הקומפקטי של לקסוס. השינויים העיצוביים עדינים מבפנים ומבחוץ, אך החיזוק בצד הטכנולוגי משמעותי יותר. בגזרה זו נרשמות מערכת מולטימדיה משופרת, מפרט מערכות בטיחות מתקדמות עשיר מבעבר ובולמי זעזועים אדפטיביים (בתוספת תשלום. לא ידוע אם תוספת זו תוצע בישראל).
 
לקסוס CT
מתי בישראל: תחילת 2018
לקסוס CT הוותיקה זוכה למתיחת פנים, השנייה במהלך חייה (הוצגה לראשונה בתחילת 2010). השינויים העיקריים נוגעים להופעה מבפנים ומבחוץ, וכן להוספת מערכות בטיחות מתקדמות.
 
מזראטי גיבלי
מתי בישראל: תחילת 2018
מכונית הסלון של מזראטי עוברת מתיחת פנים עדינה למדי, שעיקרה הוא הוספת מערכות בטיחות מתקדמות, כמקובל כיום. 

מרצדס S קלאס קופה וקבריולה
מתי בישראל: אמצע 2018
אחרי גרסת הסדאן, גם ה-S קלאס קופה וקבריולה עוברות רענון של אמצע החיים. עיצובית, השינויים קלים ביותר, והחידושים העיקריים נמצאים בגזרת מערכת ההנעה ומערכות הבטיחות המתקדמות. כמו ב-S קלאס סדאן, גם גרסאות הקופה והקבריו יוצעו עם מנועים חדשים, בני 6 בוכנות (בטור), V8 ו-V12, בטווח הספקים הנע בין 367 כ"ס ל-630 כ"ס.
 
מרצדס X קלאס
מתי בישראל: עוד השנה
בתערוכה תציג מרצדס, לראשונה, את גרסת הייצור של הטנדר X קלאס. מדובר בטנדר על בסיס ניסאן נווארה, אולם עם שינויים משמעותיים. בין היתר יציע ה-X קלאס מתלה אחורי רב-חיבורי וקפיצי סליל, וכן אפשרות למנוע V6 דיזל עם 258 כ"ס. עוד במפרט – מערכות בטיחות מתקדמות, רשימת אבזור נוחות ארוכה למדי ומספר רמות גימור לבחירת הלוקח, בהתאם לאופי השימוש ברכב. 
 
סוזוקי סוויפט ספורט
מתי בישראל: תחילת 2018
הגרסה ה"חמה" של הספורמיני היפנית צפויה להיחשף במלואה בפרנקפורט. בדור החדש מחליף מנוע טורבו– ככל הנראה 1.4 ליטר עם 140 כ"ס – את מנוע ה-1.6 ל' האטמוספרי של הדור הקודם. הספורט תציע בחירה בין תיבה ידנית לאוטומטית ויותר חשוב – הפעם היבואן שוקל בחיוב הבאת גרסה זו לארץ, לראשונה בתולדות הדגם.


סיאט ארונה
מתי בישראל: תחילת 2018
'ארונה' הוא מצטרף נוסף לפלח רכבי הפנאי הקטנים, כדוגמת ניסאן ג'וק ורנו קפצ'ור הוותיקים, וכן יונדאי קונה וקיה סטוניק החדשים, שיוצגו אף הם בתערוכה זו. כמקובל בסגמנט הזה, גם הארונה מבוסס על רצפת סופרמיני (זו של האיביזה ושל הפולו החדשות). יחידות ההנעה לקוחות אף הן ממדפי קונצרן VAG, וכוללות מנועי 1.0 ליטר ו-1.5 ליטר (מוגדשי טורבו, כמובן) ו-1.6 ליטר דיזל, עם תיבות ידניות או רובוטיות דו-מצמדיות.
 
 

סיאט לאון קופרה R
מתי בישראל: לא תגיע
גרסה משופרת ללאון קופרה המוכרת. על הנייר, מדובר בתוספת זניחה יחסית של 10 כ"ס – וגם אז, הדבר מתייחס לגרסה הידנית בלבד. מנגד, גרסת R – גם עם תיבה ידנית וגם עם תיבה רובוטית דו-מצמדית (בשני המקרים, עם שישה הילוכים) – תוצע עם כיול ספורטיבי יותר למתלים (בולמי זעזועים  אדפטיביים) ובלמים משופרים. רק 799 יחידות ייוצרו, אך אף לא אחת מהן תגיע ארצה.
 
 

סיטרואן C3 איירקרוס
מתי בישראל: תחילת 2018
C3 איירקרוס מחליף את C3 פיקאסו הוותיק, ובאותה הזדמנות גם עובר קטגוריה – מסגמנט המיניוואנים הקטנים אל סגמנט רכבי הפנאי הקטנים. הקשר העיצובי ל-C3 ברור, והדבר תקף גם למערכת הנעה – כאשר זו הרלוונטית לישראל כוללת מנוע 1.2 ליטר טורבו עם 110 כ"ס ותיבת שישה הילוכים אוטומטית. על פי ההערכות, יוצע C3 איירקרוס גם עם הנעה כפולה – אם כי לא ברור באיזו גרסה.
 
 

סקודה קארוק
מתי בישראל: תחילת 2018
רכב הפנאי החדש של סקודה הוא אחד משני הדגמים שיירשו את הייטי במהלך השנתיים הקרובות – כרגע מוצג קארוק, שהוא גדול משמעותית מייטי ואח תאום לסיאט אטקה, ובהמשך יוצג רכב פנאי נוסף, שיהיה קטן מהייטי, ויהיה אח תאום לסיאט ארונה. קארוק מציע את הפרשנות של סקודה לרכב פנאי קומפקטי כדוגמת קיה ספורטאז' ומאזדה CX-5, עם הופעה סולידית ויחידות הנעה קטנות ומוגדשות. כמו כן, בסקודה מספרים כי במהלך פיתוח הקארוק ניתן דגש גם על יכולת השטח.
 
 

פורד פיאסטה
מתי בישראל: תחילת 2018
דור חדש למכונית הסופרמיני הפופולארית. על אף שהפיאסטה היוצאת היא מכונית ותיקה למדי (הוצגה ב-2008), הדור החדש מבוסס בכבדות על קודמו. למרות האמור לעיל, יחידת ההנעה מיישרת קו עם המקובל, עם מנוע 1.0 ליטר טורבו (3 ציל') המפיק 100 כ"ס, המשודך לתיבת שישה הילוכים אוטומטית. גם היצע מערכות הבטיחות יישר קו עם המקובל היום, מה שאפשר למכונית להשיג ציון של 5 כוכבים ביורואנקאפ.
 
 

פולקסווגן פולו
מתי בישראל: לא ידוע
דור חדש לחלוטין למכונית הסופרמיני של פולקסווגן, גדול יותר משמעותית מהדגם הנוכחי – וכבר דומה בממדיו למשפחתית קומפקטית מלפני שנים אחדות. בפולו ייעשה שימוש במגוון יחידות ההנעה המוכרות של קונצרן VAG, כאשר סביר להניח שבישראל תוצע בעיקר בגרסאות טורבו-בנזין, 95 עד 200 כ"ס (בגרסת GTI), עם תיבה ידנית או רובוטית דו-מצמדית.
 
 
 
פולקסווגן ספורטוואן
מתי בישראל: לא יגיע
בדומה לגולף עליה הוא מבוסס, גם ספורטוואן עובר ריענון של אמצע החיים. השינויים העיצוביים – מבפנים ומבחוץ – עדינים, והחידושים הם בעיקר בגזרה הטכנולוגית, עם מערכות בטיחות מתקדמות ומערכת מולטימדיה משופרת, שבגרסאות מסוימות ניתנת לתפעול באמצעות מחוות ידיים. ספורטוואן הוצע בישראל בעבר, אך שיווקו הופסק לפני כשנה – וכרגע לא מתוכנן חידוש ייבוא הדגם.

פולקסווגן טי-רוק
מתי בישראל: לא ידוע
טי-רוק הוא רכב הפנאי הקטן ביותר של פולקסווגן, המיועד להתחרות בפלח השוק הלוהט אותו יצר ניסאן ג'וק. מדובר ברכב גדול יחסית לקטגוריה, כדוגמת שברולט טראקס והונדה HR-V, ובעל מופע מרשים ונועז מהמקובל במותג. טי-רוק צפוי להיות מוצע עם מגוון יחידות ההנעה המוכרות של קונצרן VAG, כאשר בישראל, אם יגיע, יוצע הדגם עם מנוע 1.5 ליטר טורבו עם 150 כ"ס, והנעה קדמית או כפולה.
 


פוקלסווגן אפ! GTI
מתי בישראל: לא ידוע
גרסה "חמה" למכונית המיני החביבה. שלא כמו עם אחיותיה הגדולות - פולו וגולף, המתהדרות בגרסאות הספורטיביות שלהן בהספקים של מאות סוסים – אפ! היא מכונית קטנה וצנועה בהרבה, וכך גם נתוניה הטכניים, עם 115 כ"ס ו-20.4 קג"מ. באופן משעשע, מסתבר כי אפ! GTI מזכירה בנתוניה – גם בנתון ההספק וגם במידות המרכב – את פולקסווגן גולף GTI המקורית.
 
 
 
פורשה קאיין
מתי בישראל: תחילת 2018
דור חדש – שלישי – לרכב הפנאי המצליח של פורשה. חידושים של ממש אין, אלא בעיקר התקדמות ברוח הזמן – הדגם החדש גדול מקודמו, ומערכת ההנעה כוללת את קו מנועי ה-V6 של פורשה מהדור האחרון (אלו שהוצגו לראשונה בפנאמרה), כשבהמשך צפויות גרסאות ספורטיביות והיברידיות נטענות-רשת.
 
 

פורשה 911 GT2RS
מתי בישראל: תחילת 2018
700 כ"ס, 2.8 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 340 קמ"ש – הגרסה הקיצונית ביותר של 911 היא בהחלט קיצונית. מעבר למספרים המרשימים יש גם גם חלקי גוף ודיפונים קלים במיוחד, היגוי אחורי וחלקי מתלים מטיטניום – ואלו מבהירים סופית כי מדובר במכונת נהיגה מושקעת במיוחד, וגם יקרה במיוחד – החל מ-2.7 מיליון שקל בישראל.
 
 

פרארי פורטופינו
מתי בישראל: תחילת 2018
הפורטופינו היא יורשת הקליפורניה T, מכונית קופה-קבריולה בעלת גג קשיח, הממוצבת כדגם ה"בסיסי" בהיררכיית הדגמים של פרארי. אבל המונח "בסיסי", יש לומר, הוא בעיקר בעיני פרארי עצמה – כי 600 כ"ס ונתון האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בתוך 3.5 שניות הם הכל חוץ מנתונים "בסיסיים" ומובנים מאליהם. תג המחיר ה"בסיסי" יחזיר עודף מ-2 מיליון שקל.
 
 

רולס רויס פאנטום
מתי בישראל: כרגע אין ייבוא סדיר של רולס רויס לישראל
מכונית היוקרה המוחלטת זוכה לדור חדש, אחרי 14 שנות ייצור. הדור החדש, שמיני במספר, הוא רכב חדש לחלוטין, הנושא בשורה בדמות שימוש ברצפה מודולארית, שתשרת את דגמי רולס רויס העתידיים – כולל רכב פנאי. המנוע – V12 מוגדש בנפח 6.75 ליטר – מפיק 571 כ"ס, אבל הכוח המשחית הזה ממש לא נועד לעשות "פתיחות" ברמזור, אלא נועד להניע את המכונה ונוסעיה בצורה חסרת מאמץ – וחוסר מאמץ זו תכונה בולטת בתיאור תהליך הפיתוח של הפאנטום.
 
 

רנו מגאן RS
מתי בישראל: לא ידוע
דור חדש לגרסה החמה של המגאן המשפחתית. בדור הקודם שלה הייתה מגאן RS אחת המכוניות המלהיבות מסוגה, וברנו מדגישים כי מטרתם במהלך פיתוח הדור החדש הייתה שימור היכולת הדינאמית הנדירה של הדגם הקודם וחיבור הנהג למעשה הנהיגה – ואחת ההוכחות לכך היא ש-RS תוצע גם עם תיבה ידנית. יהיה גם היגוי אחורי אקטיבי, וככל הנראה המנוע יהיה 1.8 ליטר טורבו עם כ-300 כ"ס.
 
 

קיה סטוניק
מתי בישראל: אמצע 2018
רכב הפנאי הקטן הראשון של קיה, ואח תאום של יונדאי קונה (ראו פירוט למעלה), המיועד להתחרות בניסאן ג'וק, בסיטרואן קקטוס, בשברולט טראקס וכדומה. חלק מיחידות ההנעה תהיינה משותפות לדגמי קיה אחרים, כמו מנוע 1.2 ליטר עם 85 כ"ס (פיקנטו) או מנוע 1.4 ליטר 100 כ"ס (ריו, יונדאי i25). יחד עם זאת, בשלב זה לא ברור לאלו מהמנועים תוצמד תיבה אוטומטית, ומאיזה סוג.
 
 

קיה פיקנטו X
מתי בישראל: לא ידוע
קיה תציג לראשונה מהדורת פנאי לפיקנטו, שתיקרא "X ליין", המיועדת להתחרות אצלנו בסוזוקי איגניס. ההבדלים לעומת פיקנטו רגילה הם שינויי קוסמטיקה בפנים ובחוץ ומרווח גחון מוגדל ב-1.5 ס"מ.
 
 

קיה סורנטו
מתי בישראל: עוד השנה
רכב הפנאי הבכיר של קיה עובר רענון, שלוש שנים אחרי שהוצג לראשונה. השינויים כוללים עדכון עיצובי קל מבחוץ ומבפנים, וכן תוספת של מערכות בטיחות מתקדמות. יחידות ההנעה נותרו כשהיו, אולם גרסת הדיזל תוצע מעתה עם תיבת שמונה הילוכים אוטומטית, במקום שישה – מה שאמור לשפר את תצרוכת הדלק ולהפחית את רעשי המנוע.