לקס מוטורס, יבואנית לקסוס לישראל, מתחילה היום (09.12.19) בשיווק לקסוס RX המחודש אשר הוצג במאי 2019. הדור הרביעי של ה-RX הוצג עוד ב-2015 ולארץ הגיע ב-2016. חיצונית, וכרגיל במתיחות פנים, השינוי לעיצוב מינורי וכולל סבכה חדשה ועדכנית יותר לקו הנוכחי במותג כמו גם עיצוב חדש לתאורת הלד מלפנים ומאחור. יש גם חישוקים קלים שונים.
 
בתא הנוסעים תמצאו מערכת מולטימדיה חדשה עם מסך מגע גדול ("12.3) ומערכת שמע משופרת מתוצרת פיוניר עם 12 רמקולים. בלקסוס מספרים גם על חיזוקים למרכב ושינויים לכיול המתלים לטובת התנהגות טובה יותר.
 
רכב הפנאי הגדול גם קיבל מערכות בטיחות מתקדמות חדשות. בין היתר מוצעות בלימת חירום אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטייה מנתיב (כולל שמירה על מרכז הנתיב) ועמעום אורות אוטומטי. ברמת הגימור "פרמיום" גם ניטור שטחים מתים מהצד ומאחור (כולל בלימה במקרה של תנועה או עצמים מאחור).

​לקסוס RX מחודש - החל מ-350 אלף שקל

 
מבחינת היצע חטיבות הכוח אין שינוי. הרכב מוצע בגרסת כלאיים (450h) לה מנוע V6 בנזין בנפח 3.5 ליטר, שני מנועים חשמליים (אחד מלפנים ואחד מאחור שיוצר הנעה כפולה) ו-313 כ"ס. לגרסת ה-300 מנוע 2.0 ליטר טורבו-בנזין שמייצר 238 כ"ס, תיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה.

ה-RX מוצע בארץ בשתי רמות גימור: "לקשרי" ו"פרמיום". בנוסף מוצעת גרסה ארוכה עם שבעה מקומות (RX L). הלקשרי, שמחירה החל מ-350 אלף שקל (420 אלף לכלאיים), מציעה חישוקי "18, חלון גג, דלת אחורית חשמלית, בקרת אקלים, מפתח חכם, מושבים קדמיים חשמליים ומאווררים וריפודי עור.

​לקסוס RX מחודש - החל מ-350 אלף שקל

 
תמורת 30 אלף שקל נוספים תקבלו את גרסת פרמיום, שמוסיפה חלון גג גדול יותר, חישוקי "20 וכאמור תוספת למערכת הבטיחות. הגרסה הארוכה, שמוצעת רק עם הנעת כלאיים וברמת גימור  פרמיום, עולה החל מ-480 אלף שקל. כאן תמצאו גם קיפול חשמלי למושבים האחוריים, חלון גג פנורמלי ובקרת אקלים מפוצלת לשלושה אזורים. המחירים משקפים הוזלה של גרסאות המרכב הרגילות לעומת הדגם היוצא.

​לקסוס RX מחודש - החל מ-350 אלף שקל
צילום: איתמר רותם
 
דרור גורלניק, מנכ"ל מותג לקסוס בישראל, מעריך כי השנה המותג יקבע שיא מכירות עם יותר מ-1,650 יחידות.

*פורסם במקור ב-09.12.19 (נוספה סקירת וידאו)