פורד קוגה משנה מנוע

גרסת ה-1.5 של הקוגה יוצאת לדרך. בינתיים רק בגרסה מהודרת

פורד ישראל החלה בשיווק גרסה מחודשת לרכב הפנאי הבינוני פורד קוגה. גרסה זו מצוידת במנוע 1.5 ליטר מוגדש המחליף את ה-1.6 המוכר (והמוגדש). קוגה תהיה המכונית הראשונה בהיצע של פורד ישראל שתוצע עם המנוע החדש שפותח על ידי החטיבה האירופאית של הענק האמריקני.

נתונים ומחיר
הנתונים דומים מאוד, לא זהים. ה-1.5 ליטר מייצר 182 כ"ס (180 כ"ס ב-1.6) והמומנט הדומה, 24.46 קג"מ, מושג ב-1500 סל"ד (ועד 4500 סל"ד) לעומת 1600 ב-1.6. ההאצה ל-100 קמ"ש התארכה במעט, ל-10.1 שניות (9.7 שניות ב-1.6). המהירות המרבית, 200 קמ"ש, נותרה ללא שינוי. צריכת הדלק שופרה: 13.5 ק"מ לליטר בהשוואה ל-13 ק"מ/ליטר. תיבת ההילוכים עדיין אוטומטית ולא רובוטית כפולת-מצמדים.
 
 
הדגם המחודש מוצע כרגע רק ברמת הגימור טיטניום המאוד מהודרת, ורק עם הנעה כפולה. המחיר ירד במעט, ל-195,000 שקלים (199,500 שקלים ב-1.6). עם זאת כרגע לא מוצעת רמת הגימור טרנד שעלתה 180,000 שקלים.

בתחום רכבי הפנאי הכל כך תחרותי כיום, מגבלה זו עלולה להערים קשיים נוספים בדרכה של פורד קוגה ללבות הצרכנים, מכיוון שאף פעם לא הייתה מהזולות בתחום. בפורד ישראל מקווים להביא בהמשך את הקוגה ברמת גימור זולה יותר, וייתכן ותוצע גם גרסת הנעה קדמית.
 
צילום: מנהל 

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.