ועכשיו: רנו קליאו סטיישן בישראל

אחרי מגאן סטיישן, מגיע תורה של הגרסה השימושית של הסופרמיני

אחרי שעשתה זאת כבר בתחום המשפחתי עם מגאן, מצטרפת חברת קראסו יבואנית רנו, לתחרות גם בתחום הסטיישן בדגמי סופרמיני. בימים אלה מתחילה החברה בשיווק גרסת הסטיישן של רנו קליאו המוכרת. עד כה נמנעה רנו ישראל מלשווק גרסאות סטיישן לסופרמיני שלה מתוך הנחה שאין לכך קהל.
 
 
הגרסה החדשה מעט יקרה יותר מקליאו הרגילה ומחיר ההשקה מתחיל ב-105,000 שקל (4000 שקל יותר) לרמת הגימור המיועדת לציי רכב, או 110,000 שקל ברמת הגימור אקספרסיון פק שתוצע לקהל הפרטי. המכונית החדשה מצוידת במערך המולטימדיה המקורי (כולל ניווט ובלוטות') שראינו בקליאו, חישוקים קלים, מפתח חכם וחיישני אורות וגשם.

רנו קליאו סטיישן תוצע כרגע רק עם מנוע ה-1.2 ליטר 120 כ"ס ותיבת ההילוכים דו-מצמדית – שילוב שמוכר מקליאו הרגילה. הסטיישן ארוכה ב-20 ס"מ מההאצ'בק (426 ס"מ) ותא המטען שלה גדול משמעותית עם 445 ליטר לעומת 300. עד כה הוצעו בארץ בארץ גרסאות סטיישן לסופרמיני רק אצל צמד הסופרמיני של קונצרן פולקסווגן – איביזה ופאביה – ומעניין יהיה לראות האם הצטרפות קליאו לתחום תעלה את רמת העניין בו.
 
 
צילום: מנהל 

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.