מהן המכוניות הכי איטיות בארץ?

חושבים הפוך: לאילו מהמכוניות הנמכרות בישראל לוקח הכי הרבה זמן להגיע ממצב עמידה ל-100 קמ"ש?

הרכבנו את רשימת 5 המכוניות בעלות התאוצה הכי איטית ל-100 קמ"ש שניתן לרכוש בארץ. לאלו שאוהבים נהיגה שקולה (מבלי להתייחס למהירות מירבית ולהתנהגות כביש) ושלא ממהרים ביציאה מרמזור. כל הזוכות בתחרות מגיעות עם תיבות הילוכים אוטומטיות, כי כשאתם עצלנים – גם המכוניות עצלניות. אחד מהכלים שאולי צריך להופיע ברשימה, אך לבסוף נעדר ממנה הוא, גרייט וול סטיד, שכנראה כל כך איטי שהיצרנית אינה מפרסמת נתונים.

1. יונדאי i10
בגרסת ה-1.1 ליטר האוטומטית (70,900 שקלים), ה-i10 היא המכונית הפרטית האיטית ביותר שניתן לרכוש כיום בשוק הישראלי. בשביל להגיע ל-100 קמ"ש תאלצו להשאיר את דוושת הגז לחוצה למשך לא פחות מ-18.5 שניות, שהן כמעט נצח במנוחים מודרניים.
 
צילום: מנהל 

2. סאנגיונג אקטיון ספורט
כל קשר בין ספורט לבין גרסת הטנדר של האקטיון (182,200 שקלים) הוא מקרי בהחלט. תאוצה ל-100 קמ"ש תעלה לכם בהמתנה של 17.3 שניות. למי שמחשיב הליכה איטית כספורט.
 
צילום: מנהל 

3. סוזוקי אלטו
גם האלטו, בהיותה חלק מקטגוריית המיני הזולות ששטפה את השוק בשנתיים האחרונות, נכנסת לרשימת המכוניות האיטיות. בגרסתה האוטומטית (71,900 שקלים), לוקח לה 17 שניות עד שהיא מגיעה לבסוף ל-100 קמ"ש.
 
צילום: מנהל 

4. מיצובישי האנטר
התחרות בין קטגוריית המיני הזולות לקטגוריית הטנדרים עזה בכל הנוגע ליציאה איטית מהמקום. במקום הרביעי נמצא ההאנטר (194,900 שקלים), ששילוב התיבה האוטומטית עם מנוע הדיזל בנפח 2.5 ליטר מניב תאוצה של 16.9 שניות ל-100 קמ"ש.
 
צילום: מנהל 

5. סמארט פורטו
מי שהייתה אמורה לשבור את השוויון בין המיני הזולות לטנדרים לא ממש עושה זאת. הסמארט הקטנטונת, בגרסת 1.0 ליטר Pure, מגיעה עם תג מחיר של 109,900 שקלים כך שהיא אמנם מיני אך לא זולה. מה שבטוח זה שגם היא לא ממהרת במיוחד, ומאיצה ל-100 קמ"ש ב-16.8 שניות.
 
צילום: מנהל 

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.