יתרונות חסרנות

יתרונות / טרם נבדק

חסרונות / טרם נבדק

בשורה התחתונה / טרם נבדק

סוזוקי אלטו חוות דעת

  • חוות דעת בתחילת 2014 הוצגה הסלריו, המחליפה הן את האלטו והן את הספלאש. מדובר במכונית חדשה, המבוססת על רצפה חדשה, אבל הרעיון דווקא דומה לזה של האלטו - מכונית עירונית פשוטה, תכליתית וזולה ככל האפשר, ללא החינניות לה זוכים דגמי המיני המודרניים (גם הפשוטים שבהם) בדמות עיצוב נועז או אפשרויות להתאמה אישית ואפילו ללא העגלגלות החמודה שאפיינה את הדגם היוצא. עיצוב הפנים, לעומת זאת, נראה מודרני ונעים בהרבה מזה שהיה באלטו. במפרט הטכני, מנגד, לקחו בסוזוקי צעד אחורה במובן מסוים, עם החלפת התיבה האוטומטית (4 היל') בתיבה רובוטית חד-מצמדית (5 היל') המשודכת לאותו המנוע המוכר מהאלטו (3 ציל', 1.0 ל', גל-זיזים כפול). מדובר בסוג של תיבות הילוכים שלרוב פחות מיטיב עם נוחות הנהיגה והנסיעה, אך מסייע לצריכת דלק טובה - כך במקרה של הסלריו, הרושמת שיפור של 31% (!) בצריכת הדלק לעומת האלטו האוטומטית היוצאת (19.2 ק"מ לליטר באלטו, למול 27.8 ק"מ לליטר בסלריו). עוד יצוין לחיוב כי הסלריו גדולה מהותית מהאלטו, כאשר בדף הנתונים בולט נפח תא המטען שכמעט והכפיל את נפחו (254 ליטר, למול 130 ליטר בלבד באלטו). פחות לחיוב יצוין מבחן הריסוק, בו זכתה הסלריו ב-3 כוכבים בלבד. לישראל צפוי להגיע הסלריו בתחילת 2016.
  • עיצוב ונוכחות טרם נבדק
  • תא נוסעים ומטען טרם נבדק
  • מנוע וביצועים טרם נבדק
  • נוחות והתנהגות טרם נבדק
  • תמורה למחיר טרם נבדק
  • סיכום טרם נבדק

למי שרוצה לחקור לעומק

סוזוקי אלטו גרסאות נפח מנוע כוח סוס ליסינג פרטי מחיר קטלוג יבואן
68
לא משווקת

באפשרוך לבחור עד 3 דגמים

8 1

שווה לשקול גם

ציון ותגובת גולשים

ברשותך סוזוקי אלטו?

ציון משוכלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

מתחרים סוזוקי אלטו

סוזוקי אלטו צריכת דלק

חישוב צריכת דלק אמיתי, הינו נתון שתלוי בהמון משתנים סביבתיים ולכן לעולם לא ניתן נתון מדוייק וצריכת דלק אמיתית.

1
סוזוקי אלטו צריכת דלק צריכת דלק יצרן
ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
בין עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק
אמיתית ק"מ /ל׳
דרגת
זיהום אוויר
27.8 24.4 29.4 21.1 1
3
21.1