כמו כל רכב חדש כך נדרשת גם שברולט סוניק ליחסי ציבור ופרסום ראויים. אנשי הפרסום של שברולט החליטו שבדיוק מה שנדרש עבור הסוניק החדשה בכדי לקרוץ לרוכשים צעירים הוא... קפיצת באנג'י. בסרטון שלפניכם מתואר תהליך ההפקה שמהווה חלק ממסע פרסום מיוחד לסוניק תחת הכותרת 'Let's do this', ויש אפילו הסברים משכנעים. אנשי שברולט רוצים ליצור באז' ברשת בו ישתתפו גולשים רבים בהליך ה"קפיצה" של המכונית הקטנה בניסיון ליצור את התדמית הנכונה למן ההשקה.
מה דעתכם? האם תסתכלו מעתה על הסוניק בעיניים אחרות?...
לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.