מוטב מאוחר: סאנגיונג קוראנדו הגיע לישראל

רכב הפנאי שיתחרה ביונדאי ix35 וניסאן קשקאי נחת בישראל, ויוצע עם מנוע טורבו-דיזל. המחיר צפוי להיות תחרותי

סאנגיונג קוראנדו החדשבאיחור לא מבוטל לעומת התוכנית המקורית, חברת סאנגיונג תשיק בארץ את הקוראנדו (Korando) החדש. משלוח ראשון של מכוניות כבר נחת בארץ, לקראת תחילת השיווק בחודש הבא. למרות השם הוותיק מדובר, להזכירכם, ברכב חדש לגמרי שמסמן את הדור הבא של רכבי סאנגיונג עם מעבר למרכב אחוד והנעה קדמית. הוא גם מביא את היצרנית הקוריאנית לתחום קל יותר בו לא היתה בעבר, ולתחרות ישירה מול יונדאי ix35, ניסאן קשקאי וקיה ספורטאז'. הקוראנדו החדש הוא גם רכב ראשון של המותג שניתן לכנותו "נאה", או לפחות לא כבעל עיצוב "ביזארי".
 
הרכב של סאנגיונג ישווק בתחילה רק עם מנוע דיזל, ובמחיר שצפוי להיות מעט זול מזה של ה-ix35 דיזל (184,000 שקל). היות שתחום הפנאי הקל נשלט כרגע על ידי מנועי הבנזין הזולים יותר, זה אומר שפוטנציאל המכירות אינו גדול כמו של מתחריו. ואולם גם כך הוא יכול להוסיף כמות מכירות נכבדה ביותר ביחס למקובל בסאנגיונג בישראל. גרסת הבנזין אמורה להצטרף להיצע באמצע השנה הבאה.
 
הקוראנדו יוצע עם מנוע דיזל חזק למדי בנפח 2.0 ליטר, שמייצר 175 כ"ס ו-36.7 קג"מ ואשר ישודך לתיבת שישה הילוכים אוטומטית. הוא יציג ביצועים נאים: 186 קמ"ש מרביים וזינוק למאה ב-10.8 שניות.

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.