אנחנו נוהגים בקאפארו T1 (וידאו)
זה הדבר הכי קרוב לפורמולה 1 שמותר לנהוג בו על הכביש הציבורי ואנחנו נמצאים מאחורי ההגה עם רגל בריצפה. מתרשמים? חכו שתשמעו את המספרים...
יש לה מנוע מרכזי והנעה אחורית, שני מושבים ותג מחיר מפוצץ. עד כה זה נשמע כמו כמעט כל מכונית-על סטנדרטית, אבל המכונית הזו היא "קצת" יותר ממכונית-על. וכשאנחנו אומרים יותר, אנחנו מתכוונים לפחות. פחות פינוקים, פחות מרווח פנימי, פחות דלתות, ובעיקר – פחות משקל. מכונית המירוץ הזו שוקלת פחות מ-500 קילוגרם, בעוד מנוע המירוצים שלה מספק יותר מ-600 כ"ס – כשהוא יושב עשרה סנטימטרים מאחורי הראש שלך. לכן לא פלא שמתיו, מנהל החברה, אפילו לא מנסה לדבר אלי מבעד לנהמות המנוע. לא רק שאין סיכוי שאשמע משהו, גם לו שמעתי לא הייתי קולט כלום לאחר החוויה המעצבת – שלא לומר הורסת הפרופורציות – שנקראת קאפארו T1. במקום זאת, כל מה שהוא עושה זה לסמן לי באצבעו על נקודה בלוח המחוונים הקטנטן שעל ההגה. כתובה שם ספרה אחת, "0". אבל זה עתיד להשתנות, ומהר משציפיתי. קליק אחד על הידית הימנית ומתיו דורך בכוח על דוושת הגז. הראייה ההיקפית מתחילה להתערבל בעוד אני מנסה להתרכז בספרות המתחילות לרוץ. שלוש מהן מופיעות כבר ואני מספיק לראות "150" על הצג עוד לפני סיום 800 המטרים של מסלול ההמראה. המספר הזה הוא במיילים לשעה, כן? משהו כמו 240 קמ"ש – וזה הגיע מהר יותר מהזמן שלוקח למאזדה 3 שלכם להגיע ל-100...
כתבות אחרונות
-
ניר בן טובים , 24/12/2025 -
ניר בן טובים , 24/12/2025המבוך / המסמר האחרון בסטיישן של וולוו
-
אלי שאולי, 24/12/2025מקסוס e-דליבר 5 בגרסת קומבי – המחיר החל מ-205,000 שקלים
-
ניר בן טובים , 24/12/2025"רכב עולה כאן 2000 שקל": כך נראית התופעה ברשת הפלסטינית
-
ניר בן טובים , 24/12/2025תמרור אזהרה לפורשה בסין
-
ניר בן טובים , 24/12/2025שוב זו קורולה: 205 קמ״ש בכביש בגין בירושלים
-
אלי שאולי, 23/12/2025MG S6 בישראל – המחיר החל מ-178,888 שקלים
-
אלי שאולי, 23/12/2025MG S5 בארץ – המחיר החל מ-148,888 שקלים
-
אלי שאולי, 23/12/2025דיפאל S05 - מבחן דרכים