ב
סקודה ישראל החלו לשווק גרסה חדשה וזולה של ה
רומסטר וזאת מתוך רצון למנף את הצלחתו הנאה של הרכב הרב-שימושי.
מדובר בגרסת 1.4 ליטר עם תיבה ידנית שמחירה, 99,000 שקלים – זול בכל קנה מידה ונמוך בפער משמעותי מגרסת ה-1.6 האוטומטית שהייתה הזולה במבחר (115,000 שקלים). בחרטומה של הרומסטר נמצא את מנוע ה-1.4 ליטר (86 כ"ס) המוכר מהפאביה הידנית כאשר ביצועי גרסה זו אינם נחותים מהותית מאלה של גרסת ה-1.6 ליטר האוטומטית: האצה של 13 שניות ל-100 קמ"ש ו-171 קמ"ש מרביים. גם רמת האבזור של הרכב דומה לזו של ה-1.6 האוטומטית וכוללת את מלוא האבזור החשמלי, מחשב דרך וארבע כרית אוויר. למעשה ההבדל המשמעותי היחיד – מלבד יחידת הכוח – הוא צמיגים במידה שונה.
לפי קובי בלום, ראש מותג סקודה בארץ, הרי שבניגוד לשאר דגמי הרומסטר הגרסה החדשה תכוון יותר לקהל סמי-מסחרי שמחפש תחליף לדגמים הידניים הזולים של המסחריות הקטנות בהם כמובן ה
פיז'ו פרטנר,
סיטרואן ברלינגו ו
פיאט פיורינו. הרומסטר יכול להציע מולם משהו יותר מודרני, מעודן ו"פרטי". לפי בלום תג המחיר המושך נוצר אחרי מאמץ משותף עם היצרן וההערכה היא שגרסה זו יכולה להוסיף כ-400-500 כלים למכירות הרומסטר. אלה עומדות כעת על קצב שנתי של 1,500 כלים.