לפני שלושה שבועות התבשרנו על מתיחת-פנים לפורשה 911, כאשר אז דובר רק על
גרסאות ההנעה-אחורית הבסיסיות, קאררה וקאררה S. פורשה נוהגת לבצע את כל
עדכוניה (כמו גם השקת גרסאות חדשות) באופן מדורג, וכך עשתה גם הפעם: עכשיו
הגיעה תורן להשתדרג של גרסאות ההנעה הכפולה, קאררה 4 וקאררה 4S. המנועים
החדשים זהים לאלו שבגרסאות ההנעה הכפולה, הווה אומר מעבר להזרקה ישירה,
שיפור של 20 ו-30 כ''ס בהספק המרבי, צריכת דלק ו-פליטת CO2 מופחתת ואפשרות
לתיבת מצמד-כפול בעלת שבעה הילוכים, PDK, אשר מחליפה את תיבת הטיפטרוניק 5
הילוכים הקודמת. אבל אלו – יחד עם נגיעות קוסמטיות כמובן – אינם השינויים
היחידים. הקאררה 4 ו-4S הקודמות צוידו בהנעה כפולה המבוססת על מצמד מרכזי
ויסקוזי; הדור החדש מקבל מערכת PTM (ראשי תיבות של Porsche Traction
Management), המתבססת על מצמד מרכזי בעל בקרה אלקטרונית. מערכת דומה כבר
קיימת ב-911 טורבו. לדברי פורשה, ההנעה הכפולה החדשה יעילה מבעבר ומגיבה
מהר ומדוייק יותר. שינוי מהותי נוסף הוא כי המערכת מעבירה בעת הצורך עד
100% מהכוח לגלגלים הקדמיים, בעוד במערכת הקודמת הכוח העובר קדימה הוגבל
ל-40%. יחד עם השינויים המכניים מקבלות ה-C4 וה-C4S את שאר העדכונים שקיבלו
הקאררה והקאררה S, כגון תאורת LED אחורית, אופציה לפנסים עוקבי-פניה,
מערכת תקשורת חדשה ומשודרגת התואמת iPod, חיבור USB ובלוטות' ועוד.
כמו בגרסאות ההנעה האחורית, גם ה-C4 ו-C4S יוצעו במרכבי קופה וקבריולה. השיווק באירופה יחל בסוף אוקטובר הקרוב.